هر 41 برگه رای مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو روز گذشته با نام مهدی علی‌نژاد سیاه شد تا ریاست فدراسیون ووشو برای سومین دوره چهار ساله متوالی به او که حمایت قاطع خانواده ووشو را پشت سر خود دارد، سپرده شود.
کد خبر: ۷۷۷۰۲۱

برای این مجمع 16 نفر نامزد بودند که در نهایت محمدرضا امیری، حمیدرضا پارسی‌منش، امیرسالار بی‌دوختی، رحیم شکری و مهدی علی‌نژاد برای کسب رای به رقابت پرداختند. البته حمایت اعضای مجمع از رئیس فدراسیون ووشو این رقابت را کاملا یکطرفه کرد تا به این ترتیب علی نژاد با کسب همه آرای موجود، بار دیگر بر صندلی ریاست تکیه بزند. علی نژاد پس از این انتخاب با بیان این‌که کسب 100 درصد آرا نشان می‌دهد تمام جامعه ووشو به او اعتماد دارند، گفت: من از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که همگی به من رای دادند. در دو دوره قبل انتخابات هم که حضور داشتم، 100 درصد آرا را کسب کردم که این اتفاق یک رکورد محسوب می‌شود. البته این باعث می‌شود وظیفه من در این زمینه سنگین‌تر شود و تلاش کنم که بهتر از قبل پیش برویم.

علی‌نژاد در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌های جدیدی پیش‌رو دارد، اضافه کرد: در حوزه قهرمانی توجه بیشتری به رده‌های پایه و استعدادیابی را سرلوحه قرار خواهیم داد. ما در استعدادیابی صاحب متد هستیم. در حوزه استفاده از مربیان تیمی ‌توجه بیشتری خواهیم کرد و مربیان خوبی را وارد ایران می‌کنیم. در حوزه‌های استانی نیز از لحاظ نرم‌افزاری و سخت افزاری حمایت بیشتری خواهیم کرد.

گرچه چند نامزد غایب بودند و چند نفر هم پیش از شروع رای‌گیری به نفع علی نژاد انصراف دادند، اما مجمع دیروز معترضانی هم داشت که معتقد بودند این انتخابات صوری است. یکی از این معترضان که اقدام به ترک مجمع نیز کرد، بیژن ثابتی بود. نامزد ریاست فدراسیون ووشو گفت: سرپرست فدراسیون ووشو باید یک ماه قبل از مجمع انتخابات مشخص می‌شد. در حالی که هشت روز مانده به انتخابات، سرپرست تعیین شده بود. در واقع از قبل مشخص بود چه کسی رئیس می‌شود. این سومین دوره است که نامزد شده‌ام، اما هر سه دوره این انتخابات به صورت صوری برگزار شد!

با این حال رئیس جدید فدراسیون ووشو نظر دیگری داشت. علی‌نژاد گفت: این که مجمع من را انتخاب کرد قابل پیش‌بینی بود. خانواده‌ ووشو اکنون شرایط خوبی دارد. روسای هیات‌ها که نماد ورزش‌های استان‌ها هستند همگی با رای خود نشان دادند که موافق من هستند. حضور قهرمانانی همچون حمید قلی‌پور و سیفی و شهربانو منصوریان هم نشان داد که ورزشکاران نیز از عملکرد هشت ساله فدراسیون راضی بوده‌اند. این‌که این افراد از جلسه خارج شده‌اند نشان می‌دهد با جامعه ووشو همدل نیستند و این مساله مرا بسیار ناراحت کرد.

نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان هم در حاشیه انتخابات فدراسیون ووشو، در واکنش به حاشیه‌های این مجمع گفت: این انتخابات کاملا آزاد بود و هیچ‌کس رای دیگری را نمی‌دید. در مورد حضور علی‌نژاد به‌عنوان رئیس هم باید بگویم که او بعد از اتمام مهلت ریاستش در فدراسیون نبوده و در این زمینه دخالتی نداشته است. نکته مهم‌تر این که وقتی همه اعضای یک مجمع به یک نفر رای می‌دهند ما باید به آن آرا احترام بگذاریم. اگر تعداد آرا پایین‌تر بود شاید می‌شد چنین مواردی را مطرح کرد، اما در چنین زمانی و با این شرایط این انتقادات وارد نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها