سریال «پریا» با موضوع جوان مبتلا به ایدز سال آینده تولید می‌شود

ادامه دردسرهای ازدواج لطیف با بهار در شبکه 3

فیلمنامه سریال‌های تلویزیونی «پریا» به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و با موضوع یک جوان مبتلا به ایدز و مجموعه «دردسرهای عظیم 2» به تهیه‌کنندگی مهران مهام برای شبکه سه در حال نگارش است. تصویربرداری سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار هم بعد از ایام نوروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۰۰۷
ادامه دردسرهای ازدواج لطیف با بهار در شبکه 3

برزو نیک‌نژاد که سری اول سریال «دردسرهای عظیم» را کارگردانی کرد و ماه رمضان امسال از شبکه سه پخش شد، سری دوم این سریال را برای ماه رمضان 94 مقابل دوربین می‌برد.

وی درباره سریال دردسرهای عظیم 2 گفت: علیرضا کاظمی‌پور مشغول نگارش فیلمنامه است. تجربه خوبی در سریال دردسرهای عظیم با هم داشتیم و من به سهم خودم سعی می‌کنم نظراتم را هنگام نگارش سری دوم این سریال بدهم تا به طنازی قصه افزوده شود. امیدوارم تا قبل از کلید زدن ، حدود ده قسمت از فیلمنامه آماده باشد. هنوز زمان شروع تصویربرداری مشخص نشده است.

وی درباره این‌که آیا سری دوم سریال دردسرهای عظیم همچون سری اول آن موفق خواهد بود، توضیح داد: من هرگز سری‌سازی نکردم و از بیست‌وهفتم شهریور تا امروز شش ماه از سری اول دردسرهای عظیم گذشته و ما در سه ماه اخیر جلسات متعددی برای طراحی و قصه برگزار کرده‌ایم. سری اول این سریال یک کار گروهی بود و موفقیت آن نتیجه زحمت همه همکاران بود. بنابراین سری دوم هم کار گروهی خواهد بود. امیدوارم در سری دوم هم مثل سری اول موفق باشیم.

اکنون علیرضا کاظمی‌پور طرح اولیه پنج قسمت اول سریال دردسرهای عظیم 2 را نوشته است. سریال در ادامه داستان سری قبل است و این بار با دردسرهای ازدواج لطیف (جواد عزتی) و بهار (الناز حبیبی) شروع می‌شود. این سریال قرار است ماه رمضان سال آینده از شبکه سه پخش شود.

سریال در همان فضای شیرین و موقعیت‌های طنز خواهد بود، ولی به دلیل پخش آن در ماه رمضان بخش‌هایی با موضوعات معارفی و تربیتی در فضای خانواده در نظر گرفته شده است. مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، شهین تسلیمی و الناز حبیبی در سری اول دردسرهای عظیم ، نقش‌های اصلی را بازی می‌کردند.

ادامه یادداشت‌های یک زن خانه‌دار، سال آینده

اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده سریال «پریا» درباره این سریال به جام‌جم گفت: فیلمنامه این سریال تلویزیونی دو سال پیش در شبکه سه به تصویب رسید و بخش عمده فیلمنامه را سعید فرهادی نوشته و همچنان نگارش ادامه دارد. این سریال در 40 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید می‌شود و داستان آن درباره جوانی مبتلا به ایدز است. تصویربرداری سریال پریا را سال 94 شروع می‌کنیم.

وی درباره ادامه تولید سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار که برای پخش از شبکه چهار تولید می‌شود، گفت: تولید این سریال برای مدتی به خاطر تغییر مدیریت اداره کل نمایش سیما و مسائل مالی متوقف ماند، اما تصویربرداری این سریال بعد از ایام نوروز در تهران دوباره آغاز می‌شود. اکنون 20 قسمت از این سریال 45 قسمتی آماده شده و مسئولان هم آن را دیده‌اند. قرار شد ادامه سریال با همان روند و انجام اصلاحات جزئی آغاز شود. هر اپیزود از این سریال یک تا دو قسمت است.

سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار به کارگردانی مسعود کرامتی در هر قسمت یک داستان مستقل را روایت می‌کند و شش شخصیت اصلی دارد که نقش آنها را شقایق دهقان، فریبا جدی‌کار، امیررضا دلاوری، پردیس احمدیه، محمود بهروزیان و علی عامل‌هاشمی بازی می‌کنند. شقایق دهقان در این سریال نقش شیوا را بازی می‌کند که یادداشت‌های روزانه‌اش را در یک وبلاگ می‌نویسد و تجربیاتش را در اختیار خوانندگان این وبلاگ قرار می‌دهد.

مخاطبان وبلاگ شیوا خاطرات و تفکرات او را می‌خوانند و نظراتشان را با او در میان می‌گذارند. شیوا در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده و از آنجا که امکان تاسیس یک مطب مشاوره را ندارد از این امکان مجازی نهایت بهره را می‌برد. در هر قسمت از مجموعه یادداشت‌های یک زن خانه‌دار یک داستان روایت می‌شود و همه داستان‌ها در آپارتمانی رخ می‌دهد که محل زندگی افراد متعددی است.

اسماعیل عفیفه درباره داستان‌های هر قسمت از این سریال گفت: عده زیادی از طریق یادداشت‌های این زن خانه‌دار با ماجراها و تجربه‌هایی که برایش پیش می‌آید، آشنا می‌شوند و حتی راه‌حل‌های متعددی هم پیشنهاد می‌دهند. ارتباط این زن با مخاطبانش در دنیای مجازی و این نوع ارتباط که قبلا در سریال‌های تلویزیونی با این دیدگاه طرح و بررسی نشده، روایت‌های جذابی را رقم می‌‌زند.

فیلمنامه این سریال توسط گروهی از نویسندگان به سرپرستی علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده است. گرچه داستان سریال درباره یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در دنیای مجازی است و به کاربردهای اینترنت می‌پردازد، اما مسائل انسانی و ارتباط‌های خانوادگی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یادداشت‌های یک زن خانه‌دار یکی از سریال‌های آپارتمانی تلویزیون است که همه ماجراهایش در یک ساختمان مسکونی رخ می‌دهد و مسائل روز جامعه مطرح می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
ببخشید من عاشق این سریال زیبا هستم مخصوصا بازی خانم سعاد حبیبی وآقای عزتی و غفار منش و بقیه سوال من این بود آیا سری سوم ساخته خواهد شد ؟ با تشكر از دست اندركاران این سریال

نیازمندی ها