بعضی از مسئولان عزیز وقتی از پایتخت خارج می‌شوند، یک حرف‌های خوبی می‌زنند که مپرس. مثلا رئیس محترم مجلس، چند روز پیش در محمودآباد مازندران گفته بودند که: «شعار بردن پول نفت سر سفره‌های مردم از اول اشتباه محض بود، زیرا درآمدهای نفتی باید صرف حمایت از تولید شود تا مشکل بیکاری حل شود.» می‌بینید چه حرف خوبی زدند؟
کد خبر: ۷۷۶۳۹۰
مردم حوصله حرف ندارند

یکی دو روز پیش هم نایب‌ رییس محترم مجلس (مهندس محمدرضا باهنر) به محض این که از تهران خارج شدند و به مناسبت روز مهندس در شهر سیرجان به سخنرانی پرداختند، حرف‌های خیلی خوبی زدند که کاش ما زودتر زده بودیم. فرقی نمی‌کند، مهم خود حرف خوب است که زده شود و البته خوب هم زده شود.

حرف خوب: «آقای مهندس باهنر گفت: مردم حوصله شنیدن حرف‌های انتخاباتی را از حالا ندارند و خوب است که تشکل‌های سیاسی، حرف‌هایشان را در جمع خود مطرح کنند. مملکت وقت و پول برای تبلیغات زودهنگام ندارد.» ـ به نقل از جراید

بسته پیشنهادی: از آنجا که وجود نازنین ما هر حرف خوبی را بخوبی و با آغوش باز استقبال می‌کند، در این مورد خاص نیز به همین سبک و سیاق سابق و حال و لاحق عمل می‌کند و عرایضی تکمیلی را تقدیم می‌دارد:

1ـ اعلام زمان قانونی: وزارت کشور ـ یا هر سازمان مربوط دیگری بجز بانک مرکزی ـ زمان شروع حرف‌های انتخاباتی را رسما و روز روشن اعلام کند. هرکس زودتر از این تاریخ، حرفی زد که شائبه انتخاباتی داشت، بگیرند توجیهش کنند. شاید نداند که حرف‌های تبلیغاتی چیست. با شکل رسم، نشانش دهند.

2ـ تشکیل کارگروه: در همان بدنه معاونت سیاسی وزارت کشور، یک تشکیلات تخصصی کارکشته‌ای درست کنند که با نزدیک شدن به هر انتخاباتی، حرف‌ها و شعارهای انتخاباتی کاندیداها را از حیث میزان درستی و عقلانیت و امکان اجرایی بررسی کنند. هر کاندیدایی که شعارش شائبه خالی‌بندی و رای‌جمع‌کنی داشت، باز هم بگیرند توجیهش کنند؛ بلکه دقیق نمی‌داند حرف معقول چیست.

3ـ افزایش حوصله مردم: اگر بعضی‌ها عادت کردند که خارج از زمان خودش و خیلی زودهنگام، حرف‌های انتخاباتی بزنند و اگر نزنند، یک چیزی انگار کم دارند و شب خواب راحت ندارند؛ اول سخنرانی خود از مردم بخواهند که سطح حال و حوصله خود را بیشتر افزایش دهند.

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها