رییس مجلس درمراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد :

دانش بومی هسته ای باید برای ماباقی بماند

وزیر خارجه آمریکا با اذعان به شکست سیاست تحریم در قبال ایران گفت: امکان بمباران دانش هسته ای در ایران وجود ندارد و روشن است که تحریمها نمی تواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند.
کد خبر: ۷۷۶۱۹۴
اعتراف آمریکا به شکست سیاست تحریم علیه ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، جان کری در نشست خبری در حاشیه کنفرانس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو افزود: هنوز هیچ توافقی حتی جزئی بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک درباره برنامه هسته ای ایران به دست نیامده است.

کری با بیان اینکه هرگز توافق نامه بد با ایران را نمی پذیریم، گفت: سوالاتی داریم که ایران باید به آنها شفاف پاسخ دهد تا امکان دستیابی به توافق نامه مناسب فراهم شود.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد ایران باید تصمیمات دشوار و ضروری را برای رسیدن به توافق نامه اتخاذ کند.

کری افزود: ما تلاش می کنیم اطمینان پیدا کنیم که برنامه هسته ای ایران به صورت کامل صلح آمیز است و هیچ امکانی برای تبدیل شدن آن به برنامه نظامی وجود ندارد.

وزیر خارجه آمریکا درباره هرگونه افشای گزینشی جزئیات گفتگوهای مربوط به برنامه هسته ای ایران هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، ‌کری در کنفرانس خبری در ژنو بدون اشاره به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما از اخباری که براساس آن جزئیات گزینش شده ای از گفتگوها در روزهای آینده فاش خواهد شد، ‌نگران هستیم.

وزیر خارجه آمریکا گفت : «این کار دستیابی به توافق را دشوارتر خواهد کرد.»

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به دعوت رئیس کنگره آمریکا به واشنگتن سفر کرده، قرار است فردا در کنگره سخنرانی کند.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه نشست خبری در حاشیه کنفرانس شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو افزود: توافق نامه آتش بس در شرق اوکراین در عمل هنوز اجرا نشده است و توافق نامه مینسک گزینشی اجرا می شود. کری افزود: سازمان امنیت اروپا نمی تواند بر مناطق درگیری در اوکراین بدون برقراری آتش بس واقعی نظارت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها