جام جم ورزشی: قهرمان مشهور المپیک به جرم اینکه مامور حراست او را نشناخت کتک کاری خونینی به راه انداخت.
کد خبر: ۷۷۵۲۷۵
کتک‌کاری خونین قهرمان مشهور المپیک

روز گذشته دو کشتی گیر سرشناس که یکی از آنها سابقه قهرمانی در المپیک را نیز دارد در مجموعه انقلاب کتک کاری به راه انداختند.

مأموران حراست از وی کارت ورود به محوطه را درخواست کردند. قهرمان المپیک خودش را معرفی کرد و گفت من (...) هستم که نماینده حراست اعلام کرد «من شما را نمی‌شناسم و بهتر است کارت خود را نشان دهید».

جام، آنها که توقع نداشتند از آنها کارت خواسته شود، بدون توجه به هشدارهای نگهبانان مبنی بر نرفتن به داخل مجموعه، به سرعت با خودرو داخل شدند و به همین دلیل نیز نگهبان ضربه ای به خودروی کشتی گیران زد.

آنها پس از انجام کار و هنگام خروج از مجموعه به سراغ نگهبانی رفتند که به خودرو ضربه زد و به آنها اعلام شد به خاطر ورود غیر مجاز به مجموعه قصد برخورد با آنها را داشته اند و پس از کمی بگو مگو، دو کشتی گیر با نگهبانان مجموعه به طور فیزیکی درگیر شدند که برای دقایقی تنش در مقابل درب ورودی ورزشی انقلاب ایجاد شد.

مسئولان حراست مجموعه ورزشی انقلاب پیگیر موضوع هستند و با مراجعه به پزشکی قانونی شدت جراحات وارده به دو نگهبان را مورد بررسی قرار دادند و احتمال دارد به زودی از کشتی گیران سرشناس شکایت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
من خودم بارها به مجموعه ورزشی انقلاب رفتم اونجا چند تا نگهبان ناراحت داره كه از تحقیر ارباب رجوع لذت می برند ظاهرا به خاطر تردد افراد سرشناس دچار عقده حقارت شدند و تلافیشو می خوان در بیارن ! من كه از كتك خوردنشون اصلا ناراحت نشدم كه هیچ، كیف هم كردم حقشون این بار !
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
اولا كشتی گیر باید كارت نشون بده دوما نگهبان مجموعه گیرم طرف كارت نداده و بزور وارد شده موقع خارج شدن یا بعدش كه میتونه اعمال قانون كنه دیگه چرا به ماشین لگد زده ....!!!
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
بهتر بود نام انها را میگفتید تا مردم بدانن كه ورزش كار مغروروبی ادب بین مردم جایگاهی ندارد
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
چ خوب بود دو طرف با هم مدارا میكردنو . . .
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
حتما باید شكایت شود و مجازات شوند . نگهبان محترم كار خودش رو درست انجام داده است . آفرییین .

باید كشتی گیر معروف و دیگر افرادی كه به قهرمانی خود مغرور شده اند و اینگونه به مردن بدرفتاری میكنند تنبیه شوند تا درس عبرت دیگران گردند.
نیما
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۰
آقا تختی كجاست.....؟؟؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
۰
۰
كسی را مسئول حراحت بكنید كه كشتی گیر تیم ملی و المپیك را بشناسد لطفاً.

نیازمندی ها