اپل در حال جایگزین کردن کارت‌های اعتباری با سرویس اپل‌پی خود است، اما گویا این کمپانی به این امر راضی نیست، چراکه تیم‌کوک، مدیرعامل اپل خبر از جایگزینی اپل‌واچ با سوئیچ خودروها داده است.
کد خبر: ۷۷۵۲۶۵
اپل‌واچ جایگزین سوئیچ الکترونیکی خودروها

به گزارش جام جم کلیک: اپل‌پی برای تسهیل پرداخت‌های کاربران ارائه شده است، این سرویس کاربران را از حمل کارت‌های مختلف اعتباری بی‌نیاز کرده و با استفاده از آن افراد می‌توانند تنها با استفاده از گوشی آیفون، پرداخت‌های خود را انجام دهند. حال تیم‌کوک خبر از قابلیت دیگری داده که با اپل‌واچ محقق خواهد شد. این کمپانی درصدد جایگزین کردن سوئیچ خودروی کاربران با اپل‌واچ است.

تیم‌کوک این موضوع را در مصاحبه‌ای با تلگراف در مسیر بازگشت به کوپرتینو عنوان کرد. تیم‌کوک هفته‌ی گذشته برای افتتاح چند مرکز تحقیقاتی متعلق به اپل راهی اروپا شده بود.

هنوز مشخص نیست که اپل این قابلیت را چگونه پیاده خواهد کرد. پیاده‌سازی سیستم ورود بدون کلید به خودروها در اپل‌واچ که این روزها در خودروها شاهد آن هستیم می‌تواند یکی ار راهکارهای مورد نظر باشد. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که شاید اپل با سازندگان خودرو مذاکره کند تا پشتیبانی از این ساعت را در سیستم امنیتی خودروی خود در نظر بگیرند. شماری از کارشناسان شایعات اخیر مطرح شده در مورد ورود اپل به حوزه‌ی خودروسازی را تلاش این کمپانی برای توسعه‌ی CarPlay و ایجاد تحول در سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی خودروهای امروزی می‌دانند.

تیم‌کوک همچنین از تغییر استراتژی فروش این کمپانی برای اضافه شدن اپل‌واچ به فروشگاه‌های اپل خبر داده است. براساس گزارش‌های پیشین، جانی آیوی، طراح ارشد اپل و آنجلا آهنتس، مدیر فروشگاه‌های اپل درصدد ایجاد تغییرات در فروشگاه‌های اپل به منظور مطلوب کردن فضای فروشگاه برای خریداران اپل‌واچ است.

تیم‌کوک همچنین به عمر باتری یک روزه اپل‌واچ در کنار زمان کمتر مورد نیاز برای شارژ کامل این ساعت‌هوشمند اشاره کرده است. شارژر توسعه یافته برای این ساعت‌هوشمند از فناوری مغناطیسی خاصی بهره می‌برد.

اپل هجدهم اسفند ماه با برگزاری کنفرانسی بصورت تفصیلی در مورد ساعت‌هوشمند خود بحث خواهد کرد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها