جام جم ورزشی: هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۵۱۸۴
صعود اسپانیول به رده هشتم با غلبه بر کوردوبا

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته بیست‌و‌پنجم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا جمعه شب با انجام دیداری بین تیم‌های اسپانیول و کوردوبا آغاز شد. این بازی که در ورزشگاه کورنیا ال‌پارت و به میزبانی اسپانیول برگزار می‌شد با برتری یک بر صفر همین تیم خاتمه یافت. تنها گل این بازی را آبراهام گونزالس در دقیقه 43 به ثمر رساند.

شاگردان سرخیو گونزالس با این پیروزی خانگی 32 امتیازی شدند و به رده هشتم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کردند. کوردوبا هم 18 امتیازی باقی ماند و همچنان در مکان آخر جدول 20 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

در ادامه بازی‌های این هفته لالیگا از ساعت 18:30 امروز به وقت تهران بارسلونا در خانه گرانادا به میدان می‌رود، همچنین امشب رایووایکانو از لوانته میزبانی می‌کند و دپورتیوو لاکرونیا در دیداری خارج از خانه به مصاف آلمریا می‌رود. از ساعت 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) هم مالاگا پذیرای ختافه است.

در مهمترین دیدار از بازی‌های فردا هم از ساعت 21:30 اتلتیکومادرید در خانه سویا به میدان می‌رود و از ساعت 23:30 هم تیم‌های رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید با 60 امتیاز، بارسلونا با 56 امتیاز و اتلتیکومادرید با 53 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها