رییس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان احمد و محمد کشوری را به خانواده، بستگان و مردم استان مازندران تسلیت گفت. مادر شهیدان کشوری، روز پنجشنبه، بعد از تحمل سال‌ها بیماری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
کد خبر: ۷۷۵۱۴۷
تسلیت رییس‌ جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان کشوری

به گزارش واحد مرکزی خبر، حاجیه خانم سیلاخوری بر اثر عارضه شدید مغزی از یکشنبه گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شفای ساری بستری شده بود.

مراسم تشییع پیکر این مادر شهید ساعت 10 صبح امروز از میدان شهید کشوری تا گلزار شهدای شهرستان سیمرغ برگزار می‌شود.

سفر احمدی‌نژاد به ترکیه

محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور پیشین کشورمان روز پنجشنبه برای شرکت در مراسم گرامیداشت نجم‌الدین اربکان ، به استانبول رفت.

سخنگوی وزارت خارجه درباره‌ این سفر به ایسنا گفت: سفر آقای احمدی‌نژاد کاملا شخصی است و هماهنگی از سوی وزارت خارجه به عمل نیامده است.

سایت‌ بهارنیوز فیلتر شد

دو سایت «جماران» و «بهارنیوز» با دستور قضایی از پنجشنبه‌شب، فیلتر و از دسترس خارج شدند. خبرگزاری فارس در خبر مربوط به فیلتر شدن این دو سایت نوشته است: «سایت جماران که از چند سال پیش وظیفه پوشش اخبار سیدحسن خمینی را به عهده دارد، طی هفته‌های اخیر مصاحبه‌های متعددی را با چهره‌های رادیکال اصلاح‌طلب منتشر کرده بود.

این سایت همچنین پوشش گسترده‌ای به اخبار و تصاویر سیدمحمد خاتمی می‌داد. سایت بهارنیوز نیز در زمره پایگاه‌های خبری با گرایش اصلاح‌طلبی رادیکال به شمار می‌آمد.»

سایت جماران عصر دیروز رفع فیلتر شد.

پیکرمرحوم صادق طباطبایی در حرم امام راحل آرام گرفت

پیکر مرحوم سید صادق طباطبایی، پنجشنبه با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی پس از تشییع از حسینیه جماران، به حرم مطهر امام راحل منتقل شد و در جوار مادرش در ضلع غربی حرم امام خمینی (ره) آرام گرفت.

حبس ابد برای ۶ ایرانی در امارات

دادگاهی در امارات شش ایرانی متهم به ربودن یک بازرگان ایرانی در دبی (سال 2013) را به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش فارس و به نقل از رویترز، عباس یزدان‌پناه (چهل و چهار ساله) بازرگان ایرانی که صاحب یک شرکت تجاری در دبی بود سال 2013 ناپدید شد.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، گفته می‌شود «عباس یزدان‌پناه» در برهه‌ای ربوده شد که از طریق ویدئو کنفرانس اطلاعاتی را درباره اختلافات شرکت نفت الهلال و شرکت ملی نفت ایران به دادگاه لاهه ارائه می‌داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها