گفت‌وگو با فرج‌الله سلحشور

هالیوود، جایگاه پیامبران را تخریب می‌کند

جمعی از طلبه‌ها برای ساخت مجموعه «موسی(ع)» به کارگردانی فرج‌الله سلحشور پیشگام شدند.
کد خبر: ۷۷۴۹۶۵
اقدام 100 طلبه برای کمک مالی به «سلحشور»
100 نفر از طلاب استان همدان در راستای کمک به فرج الله سلحشور برای ساخت مجموعه «موسی(ع)» و موضوع و محتوای ضدصهیونیستی آن شهریه یکسال خود را به سلحشور اهدا کردند.


فرج الله سلحشور گفت: پروژه «موسی(ع)» به دلیل مسائل مالی هنوز کلید نخورده است و به محض اینکه مشکل بودجه آن حال شود کار ساخت آن را آغاز می‌کنم. شک ندارم به دلیل قصه جذابی که این اثر دارد مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: متاسفانه این روزها مشکلات مالی باعث می‌شود که فیلم‌ها و سریال‌های ارزشی ما از روند تولید باز بمانند در حالی که ما باید بستر را به گونه‌ای فراهم کنیم که این آثار ساخته شوند. شک نداشته باشید آثاری که سوژه‌هایشان برگرفته از مباحث قرآنی است بهترین سفیر ما به شمار می‌روند و می‌توانند ما را در جهت پیشبرد اهداف‌مان یاری کنند.

کارگردان سریال«یوسف پیامبر(ع)» ادامه داد: سریال «حضرت یوسف(ع)» این روزها از کشورهای عرب پخش می‌شود و خوشبختانه با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان مواجه شده است. دلیلش هم این است که این اثر روایت قرآنی را در دل خودش دارد. ما در این آثار حتی اهداف مهدویت خودمان را هم جا داده بودیم که خوشبختانه این اهداف در حین نمایش در آن کشورها با سانسور مواجه نشد.

سلحشور تصریح کرد:هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ و مذهب است و در بسیاری از موارد بهتر از سایر ارکان‌ها می‌توانیم از آن بهره بگیریم. کشورهای مختلف به راحتی با بهره‌گیری از هنر، تفکرات‌شان را به ما منتقل می‌کنند در حالی که ما از این موضوع آن‌طور که باید بهره نمی‌گیریم.

وی در مورد تعداد قسمت های سریال حضرت موسی گفت:این مجموعه در 72 قسمت تولید می‌شود که از آن 6 فیلم سینمایی هم درخواهد آمد. این 6 فیلم سینمایی به کودکی حضرت موسی (ع)، ازدواج ایشان، داستان خضر و موسی، بقره، برج فرعون و همچنین کل داستان زندگی آن حضرت می‌پردازد. ما سعی کردیم در حین نگارش به گونه‌ای عمل کنیم که ضمن جذاب بودن به اصل قصه هم کاملا وفادار باشیم.

سلحشور همچنین اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای حمایت از کمک به ساخت و تولید حضرت موسی(ع) مبالغ خود را به شماره حساب 108340390001 بانک ملی شعبه ولایت به نام موسسه فرهنگی و هنری تبیان واریز کنند.همچنین کسانی که به دنبال راه آسان‌تری برای واریز کمک‌های خود هستند می‌توانند از شماره کارت 6037991899516383 برای واریز هدایای خود استفاده کنند. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها