«مزار شریف» ؛ فیلمی که دوست دارد مستند باشد، نه سینمایی

کمی ‌پرحرف باش‌ لطفا!

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: در اولین جلسه شورا در دوشنبه هفته‌ی آینده، فیلم‌های اکران نوروزی مشخص خواهند شد.
کد خبر: ۷۷۴۶۵۵
آخرین وضعیت اکران نوروزی سینماها

غلامرضا فرجی گفت: بعد از جلساتی که داشتیم، قرار شد فیلم‌های نوروز سال 94 با آیین‌نامه سال 93 اکران شود و از اکران دوم سال آینده، تغییرات آیین‌نامه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: برای آیین‌نامه جدید به جمع‌بندی نرسیدیم بنابراین با توجه به اینکه فیلم‌ها از اکران عقب نمانند قرار شد با همان سرگروه‌های گذشته فیلم‌ها اکران شوند.

فرجی افزود: تا جلسه شورای صنفی نمایش در هفته آینده، وزارت ارشاد، پروانه نمایش فیلم‌های اکران نوروزی را صادر خواهد کرد و قرارداد فیلم‌ها با سرگروه‌ها بسته می‌شود و پس از ارائه به شورا و ثبت قراردادها، اسامی فیلم‌ها اعلام خواهد شد.

با توجه به اینکه هر ساله فیلم هایی که مورد توجه مردم و داوران در جشنواره‌ی فیلم فجر قرار می گیرند در اکران نوروزی قرار می‌گیرند، پیش بینی می‌شود فیلم «رخ دیوانه» ابوالحسن داودی به عنوان فیلم دریافت کننده سیمرغ مردمی و فیلم های «عصر یخبندان» مصطفی کیایی،«کوچه بی نام» هاتف علیمردانی ،«دوران عاشقی» علیرضا رئیسیان، «مزار شریف» برزیده، «شیفت شب» نیکی کریمی، «ایران برگر» جعفری‌جوزانی، و... و دیگر فیلم‌های متقاضی از جمله «گینس» محسن تنابنده، «پاداش» کمال تبریزی از گزینه‌های احتمالی اکران نوروزی باشند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها