کارگردان سریال فوق‌سری گفت: سریال فوق‌سری را می‌سازم تا مخاطب آن با آن ارتباط برقرار کند و از تماشای آن لذت ببرد.
کد خبر: ۷۷۴۳۴۹
فخیم‌زاده: «فوق‌سری» را برای مخاطب عام ساختم

مهدی فخیم‌زاده کارگردان سریال «فوق‌سری» دیروز در جمع خبرنگاران گفت: این سریال قرار است که در 12 قسمت برای پخش در ایام نوروز تولید شود که بیش از 10 قسمت آن تصویربرداری شده است.

وی افزود: در حال حاضر در شهرک دفاع مقدس و لوکیشن زندان قرار داریم و سکانس‌های ملاقات حضوری مجید باستان و دانیال شخصیت‌های اصلی سریال را تصویربرداری می‌کنیم که تصویربرداری این لوکیشن امروز به پایان می‌رسد.

فخیم‌زاده اضافه کرد: تصویربرداری سریال «فوق‌سری» تا دو هفته آینده به پایان می‌رسد و آن را برای پخش در ایام نوروز آماده می‌کنیم.

کارگردان سریال «فوق‌سری» درباره کمدی موجود در سریال افزود: در خود قصه لحظاتی وجود دارد که موقعیت‌های طنزی را ایجاد می‌کند. قصه سریال جدی است اما در خود داستان شاهد صحنه‌های کمدی خواهیم بود.

فخیم‌زاده افزود: انتخاب سریال فوق‌سری برای پخش در ایام نوروز کار ما را سخت کرده است. به دلیل اینکه اسم «قورباغه و قناری» پیش‌قضاوتی به لودگی برای مخاطب ایجاد می‌کرد نام این سریال به فوق‌سری تغییر کرد تا بتوانیم ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار کنیم.

وی گفت: در این سریال بازیگران جدیدی همانند گلناز خالصی و مهدی محمودنژاد به عنوان بازیگر کاراولی انتخاب کردم و بقیه هنرمندان از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون هستند.

فخیم‌زاده درباره انتخاب بازیگران تصریح کرد: با دقت به تبحر در بازی و نیز متناسب با نقشی که در سریال مدنظر بوده هنرمندان را انتخاب کردم و شهرت هنرمندان معیار انتخاب من نبوده است.

وی گفت: فیلم و سریال می‌سازم تا مخاطب عام با آن ارتباط برقرار کند یعنی کاری انجام می‌دهم و سریالی می‌سازم که مخاطب عام از آن لذت ببرد و امیدوارم با ساخت سریال فوق‌سری مخاطب همواره با آن ارتباط برقرار کند.

فخیم‌زاده با بیان اینکه در هیچ ژانری وفادار نبوده است، گفت: من در ژانر روان‌شناسی،سیاسی، پلیسی، اجتماعی کار کردم و در آینده هم همینگونه خواهد بود. به این اعتقاد دارم که قصه‌ای را انتخاب می‌کنم که مناسب با موضوع روز جامعه باشد.

کارگردان سریال فوق‌سری گفت: سریال فوق‌سری از نظر قالب با «حس سوم» و «بی‌صدا فراد کن» متفاوت است و دلیل آن این است که قصه متفاوتی را نمایش می‌دهیم.

فخیم‌زاده در خصوص امکانات این سریال نیز توضیح داد: ناجی‌هنر امکانات خوبی را در اختیار گروه قرار داده است اما در ساخت فیلم و سریال پلیسی قصه محوریت کار را برعهده دارد و ساخت سریال‌های پلیسی به امکانات آن نیست بلکه به سناریو و داستان کار مربوط می‌شود.

وی درباره انتخاب زندان در شهرک دفافع مقدس گفت: این تنها لوکیشن آماده و متناسب با زندان‌های طبیعی است که الگوی خود را از زندان قصر گرفته و موقعیت مناسبی دارد و در جمع‌بندی این لوکیشن را انتخاب کردیم.

کارگردان سریال فوق‌سری در پایان خاطرنشان کرد: تصویربرداری ما تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و تنها تعقیب و گریزها و چند سکانس خیابانی باقی مانده است که آنها را نیز انجام می‌دهیم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها