چند کالا با وام خرید بخریم؟

بانک‌ها وام ازدواج ۱۶میلیونی می‌دهند!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب بندی از لایحه بودجه 94 بانک مرکزی را مکلف کردند ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ازدواج جوانان و اشتغال مددجویان سازمان زندان ها اختصاص دهد.
کد خبر: ۷۷۳۲۴۲
بانک مرکزی مکلف به پرداخت۱۴۰۰میلیارد تومان وام ازدواج واشتغال شد

نمایندگان با تصویب بندی در اجرای بند (ز) ماده (۱۱۲) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، سازمان‌های مناطق آزاد تجاری و صنعتی مکلف کردند منابع موضوع این بند را به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کنند.

بر اساس بنده (ز) ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنجم توسعه به منظور زدودن فقر از چهره مناطق آزاد تجاری، سازمانهای مناطق آزاد موظفند حداقل یک درصد ( ۱%) از محل وصول عوارض ورود و صدور کالاها و خدمات این مناطق را از طریق نهادهای حمایتی به محرومین و نیازمندان بومی این مناطق اختصاص دهند.

وکلای ملت همچنین با تصویب بند دیگری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را مکلف کردند از طریق بانکهای دولتی نسبت به تأمین و پرداخت تسهیلات به مبلغ چهارده هزار و چهارصدمیلیارد (۱۴.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از محل پس‌اندازهای قرض‌الحسنه با درنظرگرفتن دوره تنفس دوساله و در اقساط ده ساله به نسبت ۶۰ درصد برای ازدواج جوانان و ۴۰ درصد جهت اشتغال مددجویان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به بنیاد تعاون و حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور اقدام کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها