نمایندگان مجلس وزارت راه و شهرسازی را موظف کردند نسبت به تأمین مسکن و یا زمین مسکونی حداقل هفتاد هزار نفر از جانبازان اقدام کند.
کد خبر: ۷۷۳۲۴۱
وزارت راه و شهرسازی موظف به تامین مسکن ۷۰ هزار جانباز شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان بررسی جزییات لایحه بودجه سال 1394 کل کشور را ادامه دادند.

بهارستان‌نشینان در بند "ج" تبصره 15 ماده واحده لایحه بودجه مصوب کردند در اجرای بند (ل) ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، وزارت راه و شهرسازی موظف است با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تأمین مسکن و یا زمین مسکونی به قیمت منطقه‌ای و سایر هزینه‌ها به قیمت تمام شده برای حداقل هفتاد هزار نفر از واجدان شرایط که قبلاً از زمین و یا مسکن واگذاری از سوی دولت استفاده نکرده‌اند، اقدام کند.

وزارت مسکن و شهرسازی در بند "ل" ماده 44 قانون برنامه پنجم موظف شده بود تا پایان برنامه ، مسکن جانبازان پنجاه درصد و بالاتر، جانبازان بیست و پنج درصد تا پنجاه درصد را که حداقل دو سال سابقه حضور در جبهه داشته‌اند و همچنین آزادگان و فرزندان شهدا وجانبازان هفتاد درصدوبالاتر فاقد مسکن رادرصورتی که قبلاً از زمین یا مسکن دولتی استفاده نکرده‌اند، تأمین کند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها