رئیس پارک علم و فناوری قم به مراجعه مستقیم ۲۵۰ متقاضی اشتغال اعمّ از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به غرفه‌ها اشاره و اظهار کرد:

معرفی ۱۰۰ تخصص مورد نیاز در نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: در این چند سال برخی افراد منسوب به اصلاحات به آنچه گفته اند عمل نکرده اند و در واقع به این مساله و همچنین اخلاق سیاسی توجهی نشده است.
کد خبر: ۷۷۲۶۰۲
افراد منسوب به اصلاحات به آنچه که گفتند عمل نکردند

حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) در کنگره حزب اراده ملت با بیان اینکه مهمترین کار در نظام مردم‌سالار حفظ قواعد سیاسی است، اظهار داشت: باید این قواعد مورد ملاحظه باشد و خارج شدن از آن باعث بهم ریختگی اوضاع می شود.

وی افزود: ما، احزاب اصلاح طلب را از سال های ابتدایی پیروزی انقلاب داشته ایم و در آن زمان احساس شد مجموعه هایی با عقاید مختلف که لازمه پلورالیسم است، خود را سامان و اندیشه های خود را گسترش دهند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) با بیان اینکه تاریخ نشان می دهد که این اندیشه ها هیچ وقت اتفاق نظر پیدا نمی کنند، گفت: ما هم نمی توانیم برای این امر تلاش غیرمعمول انجام دهیم. ما باید اندیشه ها را عرضه کنیم و سپس وجدان های بیدار انسان ها، اندیشه های خوب را انتخاب خواهند کرد و یکی شدن اندیشه ها به طور

طبیعی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز به تعهد و تخصص بهایی داده نمی شود، تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که مردم کار ویژه مجلس شورای اسلامی را بشناسند و نباید بگذاریم افراد ناصالح وارد مجلس شوند؛ چراکه امروز خروجی آن را می بینیم که چه وقت گذرانی هایی به قیمت متضرر شدن مردم انجام می شود حتی

برخی افراد که به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی می شوند، نمی دانند چرا به عنوان یک عضو در یک کمیسیون حضور پیدا کرده اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها