پیش تولید پروژه حضرت موسی (ع) بعد از سال 93

سلحشور: هزینه‌ ساخت سریالم بیشتر از محمد(ص) می‌شود

کارگردان «یوسف پیامبر» گفت: بدون شک هزینه‌های پروژه ی 5 ساله‌ی حضرت موسی(ع) بیش از محمد(ص) خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۲۵۱۴
سلحشور: هزینه‌ ساخت سریالم بیشتر از محمد(ص) می‌شود

"فرج اله سلحشور" کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص روند تولید پروژه حضرت موسی(ع) گفت: در حال حاضر فیلمنامه‌ی این پروژه در اختیار مسئولان صدا و سیما قرار گرفته و مشغول تحلیل آن هستند. شورای نقد و بررسی تلویزیون در حال خواندن متن فیلم من هستند و به محض تأیید آنها پیش تولید این فیلم شروع می شود.

وی پیرامون تاریخ احتمالی شروع پیش تولید پروژه حضرت موسی خاطر نشان کرد: مطمئناً پیش تولید فیلم و سریال حضرت موسی در سال 93 اتفاق نمی‌افتد اما امیدوارم اواسط 94 بتوانیم این کار را آغاز کنیم.

کارگردان سریال یوسف پیامبر(ع) عنوان کرد: این پروژه اتفاقی عظیم در تاریخ سینما و تلویزیون خواهد بود و حدود 4-5 سال به طول می‌انجامد، بدون شک هزینه‌های 80 قسمت سریال و 6 سینمایی از سینمای حضرت محمد(ص) بیشتر خواهد شد.

وی افزود: البته مدت زمان آماده سازی این پروژه وابسته به هزینه‌هایی است که به این پروژه اختصاص می‌دهند. هرچه حمایت مالی بیشتری از ما شود نیروی انسانی زیادتری به خدمت می‌گیریم و کار زودتر تمام می‌شود.

سلحشور در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم این سریال اثر درخشانی می شود و امیدوارم بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
۰
۰
لطفا به این آقا پول ندین هنوز خاطره یوسف پیامبر فراموش نشده با اون دكو ر و گریم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها