همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته

سروش صحت «بازی» را به تلویزیون می‌آورد

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «هشتاد میلیون»، «دستبرد بانک»، «دوستان قطبی»، «برف پیما»، «قاطینگا و پاتینگا»، «سایه پدر»، «رینگ اسپرت»، «بازی»، «روز امتحان»، «کلید‌های خانه»، «غرب و غربت»، «روش»، «نهنگ آزاد1»، «گروه 26»، «افسانه ماه تی‌تی»، «آسمان مال ماست»، «غذای دریایی» و «زندگی یک حشره» امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۲۴۴۲
سروش صحت «بازی» را به تلویزیون می‌آورد

شبکه یک

امشب: هشتاد میلیون، ساعت 23

فردا: دستبرد بانک، ساعت 14 و 50 دقیقه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «هشتاد میلیون» به کارگردانی والدمار کریستک، محصول سال 2011 لهستان، امشب ساعت 23 در قالب برنامه «سینما1» از شبکه یک پخش می‌شود. فیلیپ بوبک، مارسین بوساک و وسیچ سلارز در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «دستبرد بانک» به کارگردانی راجر دونالدسون برای فردا ساعت 14 و 50 دقیقه در نظر گرفته شده است. جیسون استیتهام و سافرون بروز در این محصول سال 2008 آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: دوستان قطبی، ساعت 9‌‌/‌‌ برف‌پیما، ساعت 23

فردا: قاطینگا و پاتینگا، ساعت 9‌‌/‌‌ سایه پدر، ساعت 17 و 30 دقیقه‌‌/‌‌ رینگ اسپرت، ساعت 23 و 30 دقیقه

انیمیشن «دوستان قطبی» به کارگردانی آرون لیم، امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همچنین فیلم سینمایی «برف‌پیما» به کارگردانی چارلز مارتین اسمیت و تهیه‌کنندگی روبرت مرلیر برای امشب ساعت 23 در جدول پخش شبکه دو قرار گرفته است.بری پپر، کرستن وارن و رابین دان در این فیلم که محصول سال 2003 کاناداست ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «قاطینگا و پاتینگا» هم به کارگردانی سیدوحید حسینی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ذاکری، فردا ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. حمید مسلمی، علی فروتن، حمیدگلی و محسن قاضی مرادی در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «سایه پدر» به کارگردانی بیژن شیرمرز و تهیه کنندگی آمنه بشیری، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به مخاطبان ارائه می‌شود. پویا امینی، بهار نوحیان، یلدا قشقایی و آتش تقی‌پور در «سایه پدر» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «رینگ اسپرت» به کارگردانی جواد مزدآبادی نیز فردا ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.مهدی امینی‌خواه، شهرام قائدی، کیانوش گرامی، فاطمه شکری، سیامک اشعریون و محمد حاج‌حسینی در فیلم سینمایی «رینگ اسپرت» به تهیه کنندگی سعید منتظر المهدی بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: بازی، ساعت 19 و 20 دقیقه

فردا: روز امتحان، ساعت 19 و 20 دقیقه

فیلم سینمایی «بازی» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان، امشب ساعت 19 و 20 دقیقه از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید. بهاره رهنما، سروش صحت و راضیه برومند در «بازی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «روز امتحان» به کارگردانی نادر مقدس و تهیه‌کنندگی مجید عباسی، هم برای فردا ساعت 19 و 20 دقیقه در نظر گرفته شده است.این فیلم با بازی رضا بابک، شهروز ابراهیمی و نقی سیف جمالی از تولیدات مرکز سیمافیلم است.

شبکه چهار

امروز: کلیدهای خانه، ساعت 15

فردا: غرب و غربت، ساعت 12 و 30 دقیقه‌‌/‌‌ روش، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «کلیدهای خانه» به کارگردانی جیانی آمیلو، امروز ساعت 15 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. مالین آکرمن و ریان فیلیپ در این فیلم محصول سال 2004 ایتالیا، فرانسه و آلمان در ژانر خانوادگی و درام بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «غرب و غربت» به کارگردانی اندی دی امونی، محصول انگلستان، برای فردا ساعت 12 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است.

همچنین فیلم سینمایی «روش» به کارگردانی ایو آنژلو، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه پخش خواهد شد. ژان پیر ماریلی و ژاک ویلیرت بازیگران این فیلم محصول سال2005 فرانسه هستند.

شبکه پنج

امروز: نهنگ آزاد 1، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: گروه 26، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «نهنگ آزاد 1» به کارگردانی سیمون وینسر، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود. جیسون جیمز ریچتر، مایکل مدسن و فرانسیس کاپرا در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «گروه 26 » به کارگردانی نیراج پاندی، محصول سال 2013 هند، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج نمایش داده می‌شود. آکشای کومار، کاجال آگاروال و منوج باجپایی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه شما

امروز: افسانه ماه تی تی، ساعت 23

فردا: آسمان مال ماست، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «افسانه ماه تی تی» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی الهه صلح‌جو، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. دیدار محمودی، امیر مولوی، مهری السادات آل‌آقا، سمانه سپنتا و الهام فرج پورمقدم در «افسانه ماه تی تی» از تولیدات سال1390 صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آسمان مال ماست» به کارگردانی حسن نجفی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.فرشته سرابندی، مهدی صبایی، رژین رضاسلطانی، آرمین حریقی و صدیقه کیانفر در آسمان مال ماست، به تهیه‌کنندگی شهرام دانش‌پور تولید سال 1392 مرکز کردستان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «برانیگان»، «آنخن»، «عجیب‌تر از داستان» و «تماس تصادفی» فردا ساعت 14، 17، 20 و 23 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها