با اسلام جنگ نداریم!

ادعای دروغ اوباما

باراک اوباما رییس جمهوری امریکا در سخنرانی خود در دومین روز نشستی در واشنگتن برای مقابله با «خشونت و افراط گرایی» در حالی ادعا کرد که با اسلام جنگ نداریم که فضای ضد اسلامی علیه مسلمانان در آمریکا و اروپا به شدت افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۷۲۳۵۹
ادعای دروغ اوباما

قتل سه دانشجوی بی گناه مسلمان در آمریکا که حتی با واکنش دیرهنگام رییس جمهور آمریکا هم همراه بود، ادعای او را مبنی بر این که ما با اسلام جنگ نداریم رد می‌کند.

حمایت‌های گسترده آمریکا و دیگر کشورهای همپیمان او از تروریست‌هایی که بیش از 4 سال است در سوریه جنایت می‌کنند، همچنین حمایت از تروریست‌هایی که اکنون در عراق حضور دارند و دست به جنایت می‌زنند، شاهدی بر رد ادعای اوباما است.

دروغ این ادعا از آنجا آشکارتر می‌شود که پس از گذشت 4 سال از اقدامات جنایتکارانه گروه‌های تکفیری در سوریه و پس از گذشت بیش از یکسال از جنایات داعش در عراق، این گروه‌ها همچنان کمک‌های غرب را دریافت می‌کنند و تنها مردم و ارتش این کشورهای هستند که با کمک‌های جمهوری اسلامی ایران توانسته‌اند در برابر این جنیاتکاران ایستادگی کنند.

به خاطر اقداماتی که سرسپردگان و دست پروردگان آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه انجام می‌دهند اکنون اسلام که دین رحمانیت و محبت است، نزد مردم دنیا به عنوان یک دین خشونت طلب شناخته شده و حتی پس از بازگشت تروریست‌هایی که از اروپا و آمریکا به گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق پیوسته بودند، اقدامات آنها در کشورهای خود، موج اسلام ستیزی و اسلام هراسی را افزایش داده است.

به همین خاطر پس از اتفاقاتی که در فرانسه و دانمارک افتاد درصد اسلام هراسی مردم کشورهای اروپایی و آمریکا هم افزایش یافت. هدف اصلی غرب از چنین اقدامات و برنامه‌هایی ایجاد ذهنیت منفی علیه اسلام در میان افکار عمومی خود است.

اما پس از این اتفاقات بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار نامه‌ای به جوانان اروپایی و آمریکایی تا اندازه بسیاری زیادی این فضای ضد اسلامی را که در میان مردمان آن مناطق درست شده بود،‌ تلطیف کردند و این نامه مورد استقبال گسترده مردم به ویژه جوانان و فرهیختگان غربی قرار گرفت.

اکنون شرایط در غرب به گونه‌‌ای است که مسلمانان امنیت جانی ندارند و هر آن ممکن است اقدامی از سوی افراطیون غربی علیه آنها انجام شود.

اوباما در این نشست گفت :«ما هرگز نباید مبنایی را که تروریست ها مطرح کردند بپذیریم چون این مبنا دروغ است. ما نباید هیچ گونه مشروعیت دینی را به تروریست ها بدهیم چون این تروریست ها به دنبال کسب مشروعیت دینی هستند. تروریست ها رهبران دینی نیستند بلکه تروریست هستند.»

اما باید توجه داشت که در این چند سال گذشته مبارزه ظاهری آمریکا با تروریسم در منطقه از جمله افغانستان، پاکستان، عراق سوریه و ... چه دستاوردی داشته است؟!

رئیس جمهور آمریکا گفت: تروریست‌ها سخنگویان یک میلیارد مسلمان نیستند و اتحاد و عمل را برای مقابله با تروریست ها خواستار شد.

اوباما در حالی رهبران مسلمانان را برای بی اعتبار کردن این عقیده که کشورهای غربی «مصمم هستند اسلام را محو کنند»، فرا می‌خواند که هدف آمریکا و غرب از ایجاد گروههای تروریستی همچون داعش، ویران کردن کشورهای اسلامی، از بین بردن زیر ساخت‌های این کشورها، تضعیف آنها از لحاظ اقتصادی و سیاسی و نسل کشی مسلمانان، تنها برای این است که فرهنگ غرب،‌فرهنگ غنی اسلام را خطری جدی برای خود می‌داند.

برای همین است که برای جلوگیری از نفوذ تأثیر گذار اسلام در پهنه اروپا و آمریکا، غرب همواره سعی دارد منطقه‌ای که سرمنشا اسلام بوده، در حال جنگ و درگیری و اختلاف باشد.

سران مرتجع کشورهای عربی که حامیان اصلی تروریست‌های تکفیری هستند، نیز مهره‌های آمریکا به شمار می‌روند و وظیفه حمایت‌های مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها را بر عهده دارند.

این توطئه علیه اسلام علاوه بر این که مسلمانان را نزد افکار عمومی جهان منفور می‌کند، یک هدف مهم دیگر هم دارد و آن غافل شدن از دشمن اصلی اسلام و مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی است. رژیم اسرائیل اکنون با شرایطی که در جهان اسلام به وجود آمده به حاشیه رفته اما وجود این رژیم جنایتکار و جعلی همواره موضوع اصلی جهان اسلام است و نباید از آن غافل شد.

بخش زیادی از برنامه‌ها و اقداماتی که علیه جهان اسلام پیاده می‌شود به خاطر ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.به همین خاطر نمی‌توان به سخنان زیبای! اوباما به طور جدی اهمیت داد و پذیرفت که رئیس جمهور آمریکا خواهان ورود رهبران مسلمانان برای زدودن این تفکر است که کشورهای غربی مصمم هستند اسلام را محو کنند.

محمد صفری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
۰
۰
این روباه دقیقا هرچی میگه برعكسشو عمل میكنه.
شیخعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
۰
۰
ان الله خیر الماكرین...
در قیامت چقدر به این ابلهان خواهیم خندید!!!!!!!!!!
دنیا طنز هم میخواد دیگه.
حسن
United States
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
۰
۰
مگر فضای ضد اسلامی این كشورا دست اوباماست كه اینطور مینویسید. خود اوباما برای عدم نام بردن اسلام به عنوان دین تروریستی الان زیر آتش انتقاد تندروهای مسیحی اونجلیك و سایر كانزروتیو ها و نیوكان هاست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها