رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از راه‌اندازی جایزه امام خمینی(ره) براساس پژوهش‌های انقلابی و علوم انسانی و اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۱۶۱

به گزارش فارس، ابوذر ابراهیمی ترکمان در این باره گفت: جایزه امام خمینی(ره) جایزه‌ای است که در حوزه پژوهش‌های انقلاب اسلامی و علوم انسانی و اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده که درصددیم آن را احیا و در آینده‌ای نزدیک، اولین دوره آن را برگزار کنیم.

او همچنین درباره اقدامات این سازمان در عرصه گسترش گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه امسال تفاهم‌نامه‌ای با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی به امضا رسید که طبق آن رایزنان فرهنگی خارج از کشور ـ به عنوان نمایندگان فرهنگی کل نظام فعالیت می‌کنند ـ به عنوان بازوی سازمان صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، تلقی شوند. این مقام مسئول اظهار کرد: میراث فرهنگی در حال عمل به تعهدات خود است و اخیراً هم تعداد 40 هزار بروشور و لوح‌فشرده تبلیغاتی را در اختیار سازمان قرار داد تا به نمایندگی‌های فرهنگی در خارج از کشور، ارسال شود.

علاوه بر این، برخی از رایزنان فرهنگی با گرد هم آوردن مدیران آژانس‌های مسافرتی و نمایش فیلم و توزیع بروشور، ظرفیت‌های گردشگری در ایران را معرفی می‌کنند که بازدهی‌ مناسبی هم داشته است. همچنین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هماهنگ‌کننده برگزاری تورهای فرهنگی است که از کشورهای دیگر به ایران می‌آیند. اینها برخی اقدامات سازمان در این خصوص هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها