نمایش رادیویی «مجسمه‌ای برای او» به کارگردانی ژاله علو ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۱۸۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش با تنظیم رادیویی سابینا یشاری درباره کارآگاهی است که همسرش را گم کرده است. همسر او مبتلا به سرطان است و تلاش او برای یافتن وی سرآغاز داستانی می‌شود. صدرالدین شجره و محمد عمرانی در این نمایش به تهیه‌کنندگی محمد مهاجر، بازی می‌کنند.

چراغ برای خلیل خطیب‌رهبر

برنامه «چراغ» که امشب ساعت 21 از رادیو تهران پخش می‌شود به زندگی خلیل خطیب‌رهبر اختصاص دارد.

داوود جمشیدی، تهیه‌کننده برنامه با بیان این‌که در برنامه چراغ این هفته آثار و شرح غزلیات حافظ و سعدی دکتر خلیل خطیب‌رهبر بررسی می‌شود، گفت: خطیب‌رهبر نویسنده، ادیب، شاعر، محقق و استاد دانشگاه تهران در شانزدهم بهمن امسال درگذشت. وی تعدادی از گنجینه‌های ادب پارسی اعم از نظم و نثر را تصحیح کرده و به چاپ رسانده است. آثار او در زمینه دستور زبان فارسی و منتخب شاهکارهای شاعران و نویسندگان پارسی‌گوی همچون سعدی، حافظ، بیهقی، سنایی، رودکی، مولوی، جامی و دیگر شاعران تحت عنوان «گزینه سخن پارسی» منتشر شده ‌است. بخش دیگری از برنامه نیز به مناسبت سالگرد درگذشت ریشارد واگنر آهنگساز، رهبر ارکستر، نظریه‌پرداز موسیقی و هرتا مولر نویسنده، شاعر و مقاله‌نویس آلمانی اختصاص دارد.

تاثیر ورزش در پیشگیری از آرتروز

برنامه فراسوی رادیو سلامت امروز از ساعت 8 و 30 دقیقه با حضور مقیسی، متخصص پزشکی ورزشی از تاثیر ورزش در پیشگیری از آرتروز می‌گوید.

برنامه چشم‌انداز گروه سلامت اجتماعی، از ساعت 12 و 20 دقیقه با حضور علیرضا اولیایی‌منش، به موضوع حذف فرانشیز بیماران خاص و صعب‌العلاج اختصاص دارد.

برنامه خیابان بهبودی گروه سلامت روان و خانواده، از ساعت 17 و 5 دقیقه با حضور منصوبی‌فر، روان‌شناس به بررسی ویژگی روانی انسان‌های قدردان می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها