مدیر شبکه افق از افتتاح رسمی این شبکه در هشتم اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد در این روز ویژه‌برنامه‌ متفاوت برای پخش در نظر گرفته شده که از ساعت 17 تا 22 به مخاطبان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۷۱۵۸۷
شبکه افق 8 اسفند رسما افتتاح می شود

جواد رمضان‌نژاد با اعلام این خبر گفت: با توجه به آماده شدن مقدمات افتتاح رسمی شبکه، پخش رسمی برنامه‌های شبکه افق از جمعه هشتم اسفندماه آغاز خواهد شد. برای روز افتتاحیه برنامه‌های متنوع و متفاوت در نظر گرفتیم. در زمان پخش آزمایشی این شبکه مستندهای متنوع و متعددی پخش شده و ما بنا داریم در روز افتتاحیه از شخصیت‌های این مستندها که درباره‌شان آثاری تولید شده، دعوت به عمل آوریم.

وی افزود: به عنوان مثال ما مستندی با نام «دیناره» که اختصاص به زندگی دختری تازه‌مسلمان از کشور روسیه داشت، پخش کردیم که از دیناره دعوت می‌کنیم تا در روز افتتاحیه حضور داشته باشد. یا مشتی اسماعیل که قهرمان مستند «مشتی اسماعیل» بود، در این روز در کنار ما خواهد بود. همچنین دیگر قهرمانان مستندهای این شبکه در روز افتتاحیه ما را همراهی می‌کنند. مدیر شبکه افق با اشاره به ساعت پخش برنامه‌های این شبکه گفت: پخش برنامه‌های شبکه افق پنج ساعت و از 17 تا 22 خواهد بود. از ساعت 22 تا یک بامداد و از هفت صبح تا 16 برنامه‌ها تکرار می‌شود. رویکرد برنامه‌های شبکه افق فرهنگی، هنری و اجتماعی است. همچنین با افتتاح رسمی گرافیک برنامه‌های این شبکه تغییر می‌کند.

رمضان‌نژاد درباره زمان پخش سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج گفت: این سریال مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارد. بنا داریم اگر جدول پخش برنامه‌های نوروزی این فرصت را فراهم کند در این ایام پخش سریال آسمان من را آغاز کنیم و اگر این امکان فراهم نشد بعد از ایام نوروز این سریال پخش می‌شود. سریال آسمان من به غیر از شبکه افق از یکی از شبکه‌های سراسری هم پخش خواهد شد. وی درباره این‌که آیا این پخش همزمان خواهد بود؟ توضیح داد: این مساله به تصمیم رئیس سازمان و آقای پورمحمدی مربوط می‌شود. مدیر شبکه افق با اشاره به برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: پخش برنامه «قرار» ویژه اذان‌ و با محوریت سبک زندگی دینی بتازگی آغاز شده و پخش آن در ایام نوروز هم ادامه خواهد داشت. سری دوم مسابقه فرمانده در ایام نوروز پخش می‌شود. مجله فرهنگی، هنری و ادبی «پنجره» و برنامه «افق‌آتور» از دیگر تولیدات این شبکه است و بعد از افتتاح رسمی پخش می‌شود. افق آتور طنز کاریکاتور با رویکرد فرهنگی اجتماعی و اقتصادی است. پخش برنامه «نیمه پنهان ماه» هم ادامه دارد.

رمضان‌نژاد درباره این‌که آیا به غیر از سریال آسمان من سریال دیگری تولید خواهید کرد؟ توضیح داد: بله، بنا داریم این کار را انجام بدهیم و هم‌اکنون چند طرح در حال بررسی است که مراحل نگارش فیلمنامه را سپری می‌کند.

این شبکه ابتدا فقط در تهران قابل دریافت بود، اما با تغییر فرکانس و جابه‌جایی برخی شبکه‌ها، تمام ایرانیان در استان‌های مختلف قادر به دریافت این شبکه شدند. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها