جام جم ورزشی: امروز نفت تهران، آغاز کننده حضور «ایران» در لیگ قهرمانان آسیاست. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به همین بهانه بیانیه ای نوشت.
کد خبر: ۷۷۱۵۱۱
بیانیه جواد نکونام در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی هم بیانیه ای را برای حمایت از این تیمها صادر کرد تا از مردم بخواهد پشت هر 4 تیم بایستند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«امروز «ایران» کار خود را در آسیا شروع می کند. من ترجیح می دهم نگویم باشگاههای ایرانی چراکه نفت تهران، فولاد اهواز، پرسپولیس و تراکتورسازی حالا نقش تیم ملی را بازی می کنند. از امروز دیگر رنگ ها معنی ندارند و هواداران بی توجه به علایق شان به حمایت از این تیم ها بپردازند. قرار است این 4 باشگاه از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند و امیدوارم در پایان، آنچه برای ایران می ماند شیرینی باشد نه تلخی. مطمئن هستم تک تک بازیکنان این باشگاهها در لیگ قهرمانان آسیا هم مثل بازیکنان تیم ملی، با تمام وجود برای دفاع از نام ایران و با شگاهها یشان بازی می کنند.

همانطور که گفتم امیدوارم رنگ ها در لیگ قهرمانان معنایی نداشته باشد. به عنوان یک استقلالی و به عنوان کسی که سال ها برای تشویق این تیم به ورزشگاه رفته ام، می دانم طرفداران چه حسی نسبت به تیم رقیب دارند. کری خوانی آنها همیشه فوتبال را زیبا می کند ولی هواداران استقلال می توانند در کنار پرسپولیسی ها نقش مهمی را ایفا کنند. آنها باید نشان دهند در بازی های بین المللی، افتخار ایران برایشان از رنگ بندی ها مهمتر است. به عنوان یک ایرانی در کنار طرفداران به تشویق تیم های حاضر در آسیا می نشینم. امیدوارم پرسپولیس به روزهای اوجش در آسیا بازگردد و قطعا هواداران این تیم را تنها نمی گذارند.

قلبا برای نفت تهران و منصوریان هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم امروز برنده باشند تا به جمع تیم های گروهی لیگ قهرمانان ملحق شوند. منصوریان یک مربی دوست داشتنی، آینده دار و با علم است که قطعا افتخار فوتبال ایران و استقلالی هاست. او سه شنبه مسئولیت سنگینی به عهده دارد و به طور قطع در آینده مسئولیت های سنگین تر. استقلالی ها همه علیرضا منصوریان را دوست دارند و امیدوارم از او و تیمش حمایت کنند.

امیدوارم مردم خونگرم اهواز، تیم فولاد را تنها نگذارند چون هم تیم خوب، هم بازیکنان و هم مربیان خوبی دارند. لیاقت آنها بودن پر افتخار در لیگ قهرمانان آسیا است. برای همه تبریزی های عزیز و باشگاه محبوب شان هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم شور و هیجان خود را به فوتبال آسیا هم تزریق کنند.

و در پایان باید به یک نکته اشاره کنم. درست است که عده ای بد «فوتبال ملی ایران» را می خواهند اما مردم کشورمان که خودشان همه چیز می دانند، حامی فوتبال و غرور ملی هستند و با هر باخت فوتبال ایران، ناراحت و غمگین می شوند.

جواد نکونام، برادر کوچک شما»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها