تهیه‌کننده «پله‌پله» که قرار بود مجموعه‌اش برای پخش در ایام نوروز امسال ساخته شود، از منتفی شدن ساخت این سریال برای نوروز خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۲۴۶
ساخت سریال نوروزی شبکه دو منتفی شد

نعمت‌الله چگینی اعلام کرد: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا ایام نوروز باقی نمانده است، احساس کردیم با این سرعت نمی‌توانیم یک کار خوب ارائه بدهیم؛ چراکه «پله پله» سریال 26 قسمتی است؛ بنابراین تصمیم گرفتیم ساخت آن‌را به سال آینده موکول کنیم.

وی تاکید کرد: ساخته نشدن سریال «پله پله» برای نوروز امسال با تصمیم خودمان صورت گرفت و مشکلی از سوی شبکه دو سیما نداشتیم و حتی پولمان را هم گرفته بودیم.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: با وجود اینکه سریال «پله پله» آماده کلید خوردن بود و همه کارهایش انجام شده بود، در نهایت تصمیم گرفتیم با یک فیلمنامه کامل در زمان مناسب‌تری آن را بسازیم تا هم مورد قبول خودمان و هم شبکه دو سیما باشد.

کارگردانی سریال «پله پله» بر عهده برزو نیک نژاد خواهد بود. در این سریال بازیگرانی چون آتیلا پسیانی‌، مریم سعادت‌، مهران احمدی‌، امیرحسین رستمی‌، ویدا جوان‌، امیر غفارمنش،‌ زهرا فکورصبور‌، پروین ملکی و ... ایفای نقش خواهند داشت.

فیلمنامه «پله پله» توسط سعید فرهادی و امیر عباس پیام به نگارش درآمده است. این مجموعه قرار است برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها