جام جم ورزشی: محسن صادق‌زاده که تیمش را برای لیگ ملی بسکتبال خوب آماده نکرده بود در هفته های اخیر برای پمینا و شرکت در لیگ حرفه ای تدارک بهتری دید.
کد خبر: ۷۷۱۱۶۲
محسن صادق زاده پمینا را بلند می کند

به گزارش جام جم ورزشی ، پمینا اصفهان دیر بسته شد و راحت به تیم های لیگ ملی راه داد اما این بار شرایط تغییر کرده است و صادق زاده و تیمش می خواهند با روحیه ای تازه و انرژی بیشتر بازی های لیگ حرفه ای را آغاز کنند.

حرف های صادق زاده هم نشان می دهد او رویه ای متفاوت را در پیش گرفته است. سرمربی پمینا می گوید: ما دو بازیکن خارجی می گیریم که یکی را اکنون استخدام کرده ایم.بازیکن بعدی مان روزهای آینده می آید.

صادق زاده برای بازگرداندن بسکتبال اصفهان به موقعیت گذشته کار سختی دارد از این رو باید پمینا را در لیگ حرفه ای بلند کند. او می گوید : بازیکنانم شرایط سنگینی را پشت سر گذاشتند و امیدوارم بتوانیم موقعیت طراز اول خودمان را نگه داریم، در مرحله اول لیگ حرفه‌ای تیم‌ها یکدیگر را ارزیابی می‌کنند اما مرحله دوم بازی‌ها سخت‌تر می شود.

تیم پمینای اصفهان در لیگ حرفه‌ای بسکتبال یک بازیکن 32 ساله پست 5 فرانسوی جذب کرده است. «اروی توره» که گذرنامه فرانسوی دارد پیش از آمدن به ایران در تیم «بورگ بسکت» فرانسه بازی می‌کرد که توانست در 5 بازی به طور متوسط 5 امتیاز و 2 پاس گل بدهد. او همچنین 20 بازی هم برای «پاریس لوالو» انجام داد و به طور میانگین 5/5 امتیاز و 3 ریباند به نام خود ثبت کرد.

توره که در سال 2010 برای تیم ملی ساحل عاج هم بازی کرده سابقه بازی در لیگ کشورهای بلژیک، ایتالیا و اسپانیا را هم دارد. اروی توره با 202 سانتی‌متر قد توانایی بازی در پست‌های 4 و 5 دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها