نروژ، آغازگر قطع ارتباط رادیوهای اف‌ام خواهد بود

رادیوهای اف‌ام به‌زودی قطع می‌شوند

شرکت گوگل اعلام کرد که سامانه آموزش ویدویی helpouts را به‌زودی تعطیل خواهد کرد

خداحافظی با سیستم آموزش ویدیویی گوگل

قرار است تا فعالیت سیستم آموزش تصویری گوگل یا helpouts پس از مدت زمانی نزدیک به یک سال فعالیت، متوقف شده و جای خود را به سرویس‌های دیگر بدهد.
کد خبر: ۷۷۱۰۳۴
خداحافظی با سیستم آموزش ویدیویی گوگل

جام جم کلیک: شرکت گوگل همواره به نوآوری در زمینه خدمات تحت وب مشهور بوده است و همواره می‌توان انتظار داشت که امکانات بسیار ویژه‌ای توسط این شرکت برای ما عرضه شود. در این میان یکی از خدماتی که در سال گذشته میلادی توسط گوگل عرضه شد، سیستم help‌outs بود که در ابتدا برای بسیاری از افراد هیجان‌انگیز به ‌نظر می‌رسید. این سیستم در حقیقت یک مکانیزم ارتباط ویدیویی برای ارائه خدمات آموزش از راه دور بود و بسیاری از افراد با کمک ویدیوهای آموزشی و به واسطه این سیستم توانستند از آموزش‌های راه دور جدید و مطلوبی برخوردار شوند ولی به‌ نظر می‌رسد که این سیستم برای گوگل چندان مناسب و شامل سود نبوده است زیرا گوگل اعلام کرده است که در ماه آوریل سال جاری میلادی یعنی فروردین ماه سال 1394 شمسی، help‌outs را از لیست خدمات خود حذف خواهد کرد.

کمپانی گوگل درباره دلایل تعطیل شدن این پروژه تنها به یک عبارت ساده اکتفا کرد:

«سیستم help‌outs در سطح مورد انتظار شرکت ما پیشرفت نکرد و به‌ همین دلیل نیز زمان خداحافظی با آن فرا رسیده است.»

هنوز اعلام نشده است که آیا قرار است سیستم خاصی جایگزین این امکان گردد یا خیر.

گوگل در طول چند سال اخیر امکانات فراوانی را به لیست کارهای خود افزوده بود و به نظر می‌رسد که بازه زمانی یک سال برای این شرکت به معنای زمان نهایی برای فرصت دادن به یک سیستم جدید است و درصورتی که یک سامانه جدید در طول یک سال نتواند به رشد مورد انتظار برسد آنگاه این شرکت برای تعطیل کردن آن اقدام خواهد کرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها