جام جم ورزشی: کاپیتان پرسپولیس می گوید اعتقادی به طلسم ندارد و پرسپولیس به زودی روزهای خوب را تجربه خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۰۷۳۹
محمد نوری:به عروسی خواهرم نرفتم تا برای تیم بازی کنم

پرسپولیس با شکست دادن پدیده در مشهد حالا کمی به آرامش رسیده است. محمد نوری کاپیتان سرخپوشان در مورد برد پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد. حرف‌های نوری را بخوانید.

برد مهمی بود، درست است؟
واقعاً برد خوبی بود. من با صراحت می‌گویم که در 5 بازی گذشته به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم ولی متأسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد. لطف خدا بود که این بازی را ببریم و گرفتن 3 امتیاز مقابل پدیده آن هم در مشهد کار بسیار سختی بود. امیدوارم چنین بردهایی تداوم داشته باشد.

تا حالا که تداوم نداشته، درست است؟
ما نمی‌خواهیم به گذشته فکر کنیم. در لیگ امسال بارها مصدوم و محروم دادیم و مشکلات زیادی داشتیم. این یکی از بدشانس‌ترین پرسپولیس‌های تاریخ است. در بازی‌هایی که در گذشته انجام دادیم، متأسفانه نتایجی گرفتیم که استحقاق آن‌ را نداشتیم و باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. حتماً حکمتی وجود داشته است.

درخشان چند روز پیش گفته بود پرسپولیس طلسم شده و حتی بحث ارتباط برخی از بازیکنان این تیم با رمال‌ها مطرح شد. در این مورد چه صحبتی داری؟
من که اعتقادی به طلسم و این حرف‌ها ندارم و گفتم که بدشانسی آوردیم. در ضمن بازیکنان پرسپولیس اعتقادی به بحث رمال و ارتباط با آنها ندارند. بازیکنان پرسپولیس اهل خدا و پیغمبر هستند.

در مورد انتقادهای شدیدی که از سوی پیشکسوتان پرسپولیس از حمید درخشان صورت گرفت، چه صحبتی داری؟
پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی پرسپولیس هستند که جوانی و زندگی خودشان را پای این تیم گذاشته‌اند. آنها دنبال چیز خاصی نیستند و فقط موفقیت تیم را می‌خواهند. پیشکسوتان باید بیشتر تیم را حمایت کنند و وقتی انتقاد می‌کنند، ناخودآگاه بعضی از بازیکنان تیم استرس می‌گیرند.

برخی معتقدند درخشان باید برکنار می‌شد، نظر تو چیست؟
خیر، او کارش را انجام می‌دهد و دلیلی ندارد که اخراج شود. چه چیزی می‌خواهد تغییر کند؟ من معتقدم باید به مربیان فرصت داد. مگر اینترمیلان، آث‌میلان، لیورپول و منچستر دچار بحران نشده‌اند؟ آیا آنها مدام سرمربی را تغییر می‌دهند؟

قبول داری پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در لیگ ‌برتر ندارد؟
اگر نظر من را بخواهید دوست دارم بگویم که مدعی هستیم چون به تیمم تعصب دارم. با این حال اگر بخواهیم واقعیت را در نظر بگیریم، شانس کمی داریم.

مثل اینکه پنج‌شنبه‌شب مراسم ازدواج خواهرت بوده، ولی به این مراسم نرفتی.
درست است. من می‌توانستم به این مراسم بروم و بعد از پایان مراسم راهی مشهد شوم اما این کار را نکردم. غیبت من در این مراسم طبیعتاً برای خودم ناراحت‌کننده است ولی نمی‌خواستم پرسپولیس را تنها بگذارم. من تیمم را دوست دارم و درست نبود که پرسپولیس را در این وضعیت حساس تنها بگذارم.

فکر می‌کنی در آسیا نتایج خوبی بگیرید؟
ما در گروه خیلی سختی قرار داریم. نه ‌تنها پرسپولیس بلکه دیگر نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان، قطعاً با مشکل مواجه خواهند شد. شما می‌بینید که حریفان آسیایی ما مثل آب خوردن هزینه می‌کنند و یک بازیکن می‌گیرند که هزینه آن بازیکن برابر با پول تمامی بازیکنان پرسپولیس است. فوتبال ما هم باید در این زمینه پیشرفت کند و ما باید بتوانیم آنقدر قدرت مالی داشته باشیم که بازیکنان خوب خارجی را به فوتبال‌مان بیاوریم. شما هر سال می‌بینید که تیم‌های ما در آسیا به هیچ جا نمی‌رسند.

مقابل پدیده چرا در پست هافبک دفاعی بازی کردی؟
تصمیم درخشان این بود که یک خط عقب‌تر بازی کنم تا به گفته خودش تیم را در وسط زمین جمع کنم. من بازی در پست هافبک دفاعی را دوست ندارم، ولی به خاطر تیم بازی کردم.

قبول نداری بازیکنان خارجی پرسپولیس ضعیف هستند؟
آنها روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کنند و باید بگویم که گابریل و تادئو بازیکنان بدی نیستند.

(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها