بازی تی‌رکس (T. Rex) یکی از شیرین‌کاری‌ها و البته ترفندهای گوگل روی مرورگر کروم است که موجب می‌شود نه‌فقط در مواقعی که آنلاین هستید برای وبگردی از کروم استفاده کنید، بلکه در صورت قطعی ارتباط با اینترنت هم کروم را ترک نکنید.
کد خبر: ۷۷۰۶۰۹
بازی پنهان کروم هنگام قطع اینترنت

هنگامی که مشغول وب‌گردی هستید و به دلایل متعدد ارتباط اینترنتی شما قطع می‌شود، هر دقیقه به‌اندازه یک ساعت می‌گذرد. همیشه انتظار کشیدن سخت است و این سختی وقتی بیشتر می‌شود که منتظر وصل شدن مجدد اینترنت باشید. دوست دارید به‌جای انتظار کشیدن با همان مرورگر، سرتان را گرم کنید تا متوجه گذشت زمان نشوید؟ به شما قول می‌دهیم با انجام این کار نه‌تنها چند دقیقه، بلکه چند ساعت پس از وصل مجدد اینترنت هم سراغ وبگردی نخواهید رفت.

بازی تی‌رکس (T. Rex) یکی از شیرین‌کاری‌ها و البته ترفندهای گوگل روی مرورگر کروم است که موجب می‌شود نه‌فقط در مواقعی که آنلاین هستید برای وبگردی از کروم استفاده کنید، بلکه در صورت قطعی ارتباط با اینترنت هم کروم را ترک نکنید.

این بازی فقط در شرایطی قابل استفاده است که ارتباط اینترنتی شما برقرار نباشد و با صفحه‌ قطع بودن به اینترنت در کروم روبه‌رو شوید. چنانچه ارتباط اینترنتی شما برقرار نباشد صفحه‌ای با عبارت unable to connect to the internet به‌نمایش درمی‌آید که یک دایناسور کوچک نیز در آن به چشم می‌خورد. این دایناسور شخصیت اصلی بازی تی‌رکس به‌شمار می‌رود.

برای شروع بازی کلید Space را از روی صفحه‌کلید فشار دهید تا دایناسور در یک بیابان پر از کاکتوس‌های ریزودرشت شروع به حرکت کند. توجه داشته باشید هرگاه به کاکتوس‌ها نزدیک می‌شوید باید کلید Space را فشار دهید تا با یک پرش زیبا از روی کاکتوس، امتیاز کسب کنید.

این بازی بی‌پایان است و تا هرجا آن را ادامه دهید، صاحب امتیاز و رکورد خواهید شد. برای ثبت رکوردهایتان هم می‌توانید از صفحه عکس بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید این بازی در آخرین نسخه کروم مخصوص دسکتاپ و تلفن‌های‌همراه قابل استفاده است و به‌این ترتیب هنگامی که در اتوبوس یا مترو نیز حوصله‌تان سر می‌رود، می‌توانید بدون نیاز به اینترنت، کروم را اجرا و یک آدرس اینترنتی را در نوار آدرس وارد کنید. پس از مشاهده صفحه‌ خطای متصل نبودن، روی دایناسور فشار دهید تا بازی آغاز شود.

اگر دوست دارید این بازی را اجرا کنید اما اینترنت‌تان قطع نیست، ترفند دیگری برای قطع کردن اینترنت به شما پیشنهاد می‌کنیم. در رایانه مجهز به ویندوز با وارد کردن عبارت ncpa.cpl در کادر جستجو و فشردن کلید اینتر، ارتباط اینترنتی را Disable کنید یا کابل اتصال به مودم را بکشید. در صورتی‌که از تلفن همراه استفاده می‌کنید نیز دیتای سیمکارت را غیرفعال کرده یا ارتباط وای‌ ـ فای خود را قطع کنید.

امیر عصاری / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد صمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
۰
۰
خیلی باحال بود تا حالا نمیدونستم این شكل چیه جریانش؟ اون ربات چی اون كار خاصی نمیكنه ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها