این چاپگر که مختص تمامی مدل‌های تلفن همراه آیفون است تا ۱۰ متر ورق را در خود نگاه می‌دارد و با قابلیت چاپ بالای خود، استفاده از کاغذ معمولی‌، کاغذ پشت‌چسب‌دار و یا فیلم فوتوگرافیک را میسر می‌سازد.
کد خبر: ۷۷۰۳۵۷
با استفاده از این چاپگر خاطرات خود را پر رنگ کنید

جام جم کلیک: این روزها دیگر خبری از عکس های قدیمی‌ آنالوگ، کارت پستال و یا نامه های کاغذی نیست، تقریبا این موارد به سالیان گذشته بر می گردد که خبری از جهش گسترده علم و تکنولوژی نبود. با مرور نامه ها، عکس‌های قدیمی‌ در آلبوم ها و بسیاری مستندات دیگر خاطرات گذشته به طرز شیرینی‌ برای شما زنده می شود. کاملاً مشخص است که با پیشرفت دنیای تکنولوژی مرور کردن این خاطرات در عکس‌های دیجیتال و یا نامه هایی که با ایمیل ارسال می شوند ماندگار نیست و بعد از مدتی‌ کوتاه به دست فراموشی سپرده می شوند.

از آنجائیکه تمامی ارتباطات شما روزانه از طریق تلفن همراه شما انجام می شود، طراح ایتالیایی Pierpaolo Lazzarini به کمک Giampaolo Scapigliati موزیسین معروف بر آن شدند تا با استفاده از همین ابزار همانند گذشته بتوان همچنان بسیاری از لحظات را ثبت کرد. با طراحی و ساخت چاپگری با نام Printeroid شما می‌توانید، عکس‌ها، پیامک ها و هر فایل دیگری که قابل چاپ است را چاپ کنید و مثل قبل در آرشیو خود نگاه دارید. این چاپگر که مختص تمامی مدل‌های تلفن همراه آیفون است تا ۱۰ متر ورق را در خود نگاه می‌دارد و با قابلیت چاپ بالای خود، استفاده از کاغذ معمولی‌، کاغذ پشت‌چسب‌دار و یا فیلم فوتوگرافیک را میسر می‌سازد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها