معاون وزیر خارجه کشورمان، اقدام آمریکا و انگلیس در بستن سفارتخانه‌های‌شان در یمن را اقدامی شتاب‌زده و هدفمند خواند.
کد خبر: ۷۶۹۷۷۷
امیرعبداللهیان: تعطیلی سفارت آمریکا و انگلیس در یمن، هدفمند بود

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: تحولات یمن، امنیت منطقه را افزایش داده و شرایط را برای تروریسم‌ها در این کشور دشوار کرده است.

وی گفت: ما از استقلال، وحدت ملی و یمن یکپارچه حمایت می‌کنیم.

معاون عربی ـ آفریقای وزارت امور خارجه تاکید کرد: یمن متعلق به همه یمنی‌هاست و انصارالله در تحقق روند سیاسی و مبارزه همزمان با فساد و تروریسم با هوشمندی و نگاه به مطالبات مردم گام برمی‌دارد.

وی گفت: آنچه در یمن می‌گذرد موضوعی داخلی و مرتبط با همه یمنی‌هاست و سازمان ملل و شورای همکاری خلیج‌فارس می‌توانند واقع‌بینانه به ثبات و امنیت یمن و منطقه کمک کنند.وی تاکید کرد: تهران امنیت یمن را امنیت کل منطقه می‌داند و از تحقق صلح و ثبات و رفاه مردم در این کشور حمایت می‌کند.

احمدی‌نژاد در سوگ مادر

سیده فاطمه قادری، مادر محمود احمدی‌نژاد، بامداد دیروز، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سایت احمدی‌نژاد، مراسم تشییع مرحومه قادری، امروز ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد انصارالحسین (ع) واقع در بزرگراه ارتش، شهرک شهید محلاتی، خیابان آزادگان برگزار می‌شود.

احمدی‌نژاد پس از وداع با مادر در یکی از بیمارستان‌های تهران برای حضور در راهپیمایی، عازم خیابان آزادی شد.

عارف: تندروها از ملت و رهبری جلو نیفتند

محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از تندروها می‌خواهم که به درخواست ملت و رهبری توجه و تلاش کنند تا از رهبری جلو نیفتند.

به گزارش ایرنا، وی با تاکید بر ضرورت توجه به آرمان‌های انقلاب و اصول مورد پذیرش همه مردم اظهار کرد: به این وسیله کدورت‌ها و مناقشاتی که به سلیقه‌ها مربوط می‌شود، کنار گذاشته می‌شود.عارف گفت: باید تلاش کنیم دنباله‌رو رهبری و مردم باشیم.

راه‌اندازی یک موتور جستجوگر جدید ملی در آینده‌ای نزدیک

وزیر ارتباطات از راه‌اندازی یک موتور جستجوگر ملی در آینده نزدیک خبر داد.به گزارش فارس، محمود واعظی همچنین در مورد فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که در مذاکرات ابتدا نباید بر سر کلیات توافق شود و سپس بر سر جزئیات توافق صورت بگیرد، گفت: قطعا تک‌مرحله‌ای شدن توافق در دستور کار تیم مذاکره‌کننده کشورمان قرار خواهد گرفت.

سفیر ایران در مسکو: اس ۳۰۰ را در سال ۲۰۱۵ از روسیه تحویل می‌گیریم

سفیر ایران در مسکو اعلام کرد، احتمالا در سال ۲۰۱۵ سیستم دفاع ضد موشکی اس۳۰۰ را از روسیه تحویل می‌گیریم.

به گزارش فارس و به نقل از اسپوتنیک، مهدی سنایی در یک کنفرانس خبری در مسکو ضمن ابراز امیدواری در این زمینه گفت، دوستان روسی ما احتمالا در سال 2015 این سیستم دفاعی را به ما تحویل می‌دهند.

روسیه در سال 2007 طبق توافقی، متعهد به تحویل پنج سیستم دفاع موشکی اس 300 به ایران شده بود، اما این قرارداد تحت فشار غربی‌ها از جمله آمریکا تاکنون اجرایی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها