اپل نسخه به روزشده سیستم عامل همراه خود موسوم به iOS 8.3 را عرضه کرده، اما برخی مشکلات قدیمی آن مانند ضعف سیستم وای – فای، بلوتوث، مصرف بالای باتری و .... را برطرف نکرده است.
کد خبر: ۷۶۹۴۸۹
آی.او.اس 8.3 هم مشکلات قدیمی اپل را حل نکرد

به گزارش جام جم کلیک: البته iOS 8.3 هنوز در مرحله آزمایشی است، اما توسعه دهندگان آن بیشتر بر روی ارتقای قابلیت‌های ارتباطی و مخابراتی تمرکز کرده اند. این شرکت پیشتر وعده داده بود که با عرضه نسخه iOS 8.2 در ماه آوریل مشکلات مربوط به وای – فای و باتری را برطرف کند.

اپل برای رفع مشکلات مربوط به وای – فای مجموعه ای موسوم به CarPlay را تدارک دیده است. با استفاده از این برنامه می‌توان آیفون را به طور بی سیم به سیستم لمسی سازگار دیگری متصل کرد تا محتوا را با سرعت بیشتری بر روی آن مشاهده کرد.

iOS 8.3 از سیستم شناسایی دو مرحله‌ای حساب‌های گوگل هم پشتیبانی می‌کند. پیش از این این خدمات در اختیار کاربران آی کلود بوده است. تسهیل دسترسی به شکلک های emoji ، پشتیبانی از اپل پی در چین و افزوده شدن برخی قابلیت های تازه به Apple Health از جمله این ویژگی هاست.

هنوز مشخص نیست اپل در به روز رسانی های تازه خود نسبت به ارتقای امنیت سیستم عاملش و همین طور برطرف کردن برخی آسیب پذیری ها اقدام خواهد کرد یا خیر.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها