تویوتا با یاریس به مسابقات رالی جهانی (WRC) باز خواهد گشت، مدل WRC یاریس توسعه و ساخته شده توسط تویوتا موتوراسپرت (TMG) در مرکز فنی تویوتا در شهر کلن آلمان که برای دو سال آینده میلادی برای شرکت در مسابقات رالی آماده خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۹۲۸۹
یاریس غول کوچک اما قدرتمند + فیلم + عکس

تویوتا یاریس «WRC» به طور استاندارد به همراه یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با انژکتورهای پاشش مستقیم، در مسابقات رالی 2017 شرکت خواهد کرد که در حداکثر کارآیی خود بیش از 300 اسب بخار (221 کیلووات) قدرت و حداکثر 420 نیوتن متر گشتاور تولید و توسط جعبه دنده شش سرعته روانه چرخ‌ها خواهد کرد.

علاوه بر این‌ها تویوتا با برگزاری تست‌های مختلف و سنجش توانایی رانندگان جوان مسابقات رالی، اریک کامیلی 27 ساله فرانسوی را برای هدایت تویوتا یاریس «WRC» خود برگزیده که وی در سال 2014 به همراه هم تیمی خود استفان سارازین موفق به کسب پیروزی در مسابقه تور «دو کورسا» (Tour de Corsa) شده بود. او در حال حاضر با هم تیمی جدید خود یعنی «سباستین لیندهوم» وظیفه تست‌های مختلف بر روی یاریس «WRC» را برای آماده سازی آن در سال 2017 به عهده گرفته است.

تویوتا یاریس پیش از این هم در مسابقات جهانی رالی بیش از 25 سال حضور فعال داشته که طی این مدت موفق به کسب 43 عنوان پیروزی شده است و حالا پس از گذشت تقریبا 17 سال از آخرین حضور این اتومبیل در پیست های مسابقه، دوباره بازگشته و خود را برای رقابتی تازه از سال 2017 آماده می‌کند.



در آخر هم شما را دعوت به دیدن فیلم کوتاهی از این غول کوچک اما قدرتمند می‌کنیم.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها