نصرالله رادش که با سریال مهران مدیری - «اتاق عمل» - به تلویزیون بازگشت‌، می‌گوید: در طول این مدت چندین کار به من پیشنهاد شد، اما همچنان به خاطر کار مهران مدیری آنها را رد کردم و منتظرم ساخت این مجموعه دوباره به جریان بیفتد.
کد خبر: ۷۶۸۹۴۵
رادش در انتظار پایان توقف سریال مهران مدیری

سریال جدید مهران مدیری به دلیل انجام تغییراتی در متن و محتوا، مدتی است که متوقف است.

رادش در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که در حال حاضر به غیر از کار مهران مدیری مشغول چه کار دیگری است؟ گفت: فعلا مشغول کار دیگری نیستم، اما در طول این مدت سه ماه که در کار آقای مدیری وقفه ایجاد شده است‌، پیشنهاداتی داشتم اما آنها را رد کردم.

وی گفت: پیش از این پیشنهاداتی داشتم اما شرایط به گونه‌ای بود که آنها را نپذیرفتم.

رادش در عین حال گفت: اگر وقفه در کار آقای مدیری بیشتر شود‌، مجبورم این کارها را پیگیری کنم.

رادش با اشاره به اینکه بیش از یک سکانس در سریال «اتاق عمل» ایفای نقش نکرده است، گفت: تا آنجا که بنده اطلاع دارم حدود 8 - 9 قسمت کار شده است؛ این تعداد قسمت‌ها هم با ایفای نقش خود آقای مدیری‌، مهران غفوریان‌، جواد رضویان‌، سیامک انصاری و محمدرضا هدایتی همراه بوده است.

نصرالله رادش در پایان از نگارش چند قصه خبر داد و گفت: در حال حاضر دو سه کار نوشته‌ام که اگر خدا بخواهد قرار است آنها را ارائه کنم؛ اگر تصویب شد در آن‌ها نیز به ایفای نقش بپردازم.

این بازیگر در پایان از حضورش در یک تله‌فیلم خبر داد که به‌زودی کلید می‌خورد.

مهران مدیری به دلیل آنچه تغییر در متن و محتوای سریال «اتاق عمل» عنوان شده، ضبط این سریال را مدتی است که متوقف کرده است. برخی توقف سریال «اتاق عمل» را به نامه اعتراضی سازمان نظام پزشکی نسبت داده‌اند. اما در عین حال برخی مطرح کرده‌اند مشکل قصه‌ی این سریال حل شده است و مهران مدیری در انتظار بودجه برای «اتاق عمل» است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها