حدادعادل در جمع خبرنگاران:

استقلال مهم است نه پیاده‌روی

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر ناراحتی رئیس‌جمهور نسبت به برخی از انتقادات مطرح شده در خصوص پیاده‌روی وزرای خارجه ایران و آمریکا گفت: استقلال مهم است نه پیاده‌روی.
کد خبر: ۷۶۸۴۶۹
استقلال مهم است نه پیاده‌روی

غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در حاشیه مراسم اهدای جایزه کتاب سال که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، در پاسخ به این سؤال "اخیراً مراجع تقلید نسبت به عملکرد وزارت ارشاد انتقادات جدی را مطرح کردند و ارزیابی شما از این انتقادات چیست؟" گفت: بنده بدون اینکه وارد مصادیق شوم باید بگویم که باورم بر این است که تذکر مراجع از سر دلسوزی است و توصیه‌ام به وزارت ارشاد این است که به نظر مراجع توجه کند.

وی در خصوص سخنان امروز رئیس‌جمهور در مورد نحوه ممیزی‌کردن کتاب، گفت: 4 اصلی که جناب آقای رئیس‌جمهور شمردند وقتی باز شود همان صد اصل خواهد شد، یعنی وقتی مصادیق آن اصول معین شود تعدادش بیشتر خواهد بود، وقتی اصل امنیت ملی مورد توجه قرار گیرد مصادیق آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: فکر نمی‌کنم در این موضوع مغایرتی وجود داشته باشد، البته اصول آن را می‌توان کم کرد، اما ذیل آن اصول همچنان پابرجا خواهد بود.

حدادعادل با بیان اینکه کار ممیزی را نمی‌توان به‌صورت مکانیکی انجام داد و این موضوع یک امر اجتهادی است، گفت: سخن آقای روحانی که گفتند اهل فکر و فرهنگ به ضوابط کمک کنند، درست است، منتهی در آخر همه موارد باید به دست مسئولان اجرا شود.

وی در خصوص ناراحتی رئیس‌جمهور از برخی انتقادات مطرح شده نسبت به پیاده‌روی وزرای خارجه ایران و آمریکا در ژنو، گفت: بنده در این خصوص صحبت نمی‌کنم، اما بدانید که استقلال مهم است نه پیاده‌روی.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها