چند وقت پیش که یکی از خبرنگاران خارجی اسیر دست داعش سر بریده شد، این خبر در رسانه‌ها اعلام شد که رهبران این گروه تروریستی با استفاده از شبکه‌های مجازی از اعضای خود در مورد نحوه کشتن این خبرنگار پرسیده بودند.
کد خبر: ۷۶۸۳۹۷
نظرسنجی وحشتناک

حال با زنده سوزاندن خلبان اردنی، واقعیت دیگری از جنایات وحشیانه این گروه برای همه ثابت شد.

با گذشت چند روز از این اقدام فجیع، کاشف به عمل آمده که تروریست‌ها برای نحوه کشتن این خلبان نیز بین اعضای خود نظرسنجی گذاشته بودند.

آن‌طور که العالم گزارش داده، داعش در شبکه توییتر از کاربران طرفدار خود خواسته بود شیوه‌ای برای اعدام معاذ الکساسبه پیشنهاد دهند که با شیوه‌های گذشته این گروه برای کشتن افراد یعنی شلیک به سر یا سر بریدن تفاوت داشته باشد.

در پاسخ به این پرسش، یکی از کاربران طرفدار گروه تروریستی داعش پیشنهاد کرد الکساسبه را کنار دیوار بگذارند و یک گلوله «آر.پی.جی» به صورت او شلیک کنند.

یکی دیگر از این کاربران نوشت: پیشنهاد می‌کنم یک تمساح گرسنه را بیاورید و آن را با خلبان اردنی در یک قفس قرار دهید و سپس از آن فیلمبرداری کرده و در شبکه اینترنت منتشر کنید.

شخص دیگری سه پیشنهاد را به زبان انگلیسی ارائه داد که شامل «قرار دادن الکساسبه در حفره‌ای مملو از عقرب و مار، ذوب کردن او در اسید یا قطعه قطعه کردن او با تبر» بود. یکی دیگر نیز پیشنهاد داده بود که خلبان اردنی را برای انتقام، روی زغال داغ بگذارند.

این خبر از دو جهت قابل تامل و بررسی است؛ اول این‌که رهبران داعش به این نتیجه رسیده‌اند که شاید سر بریدن یا اعدام با رگبار گلوله به امری عادی تبدیل شده و به همین دلیل به دنبال روش‌های وحشیانه‌تری می‌گردند تا تاثیر بیشتری بگذارد.

دومین نکته که بسیار تاسف‌بار است، خشونت است که این بار نه از سوی رهبران داعش، بلکه از سوی اعضایی مشاهده می‌کنیم که تا همین چند سال پیش در کشورهای مختلف دنیا زندگی می‌کردند و حال برای نبرد به سوریه و عراق آمده‌اند و خوی انسانی خود را از دست داده‌اند.

حسین خلیلی - گروه بین‌الملل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یك انسان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
۰
۰
به نظر من این بازی جدید صهیونیست هاست، اسلام هراسی و تفرقه اندازی بین مسلمانان شیعه و سنی
گروه آدمكش داعش قویتر از ارتش نازی نیست كه با چهار تا تنفگ و نارنجگ بتونه قد علم بكنه و همه دیدن كه چطوری نازیها با اون همه دبدبه و كبكبه از پا در امدند ، حالا بماند تاوان جنگ افروزیهای قاره متمدن را ما ها دادیم وداریم میدیم ،...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها