توسط محققان کشورمان صورت گرفت

ساخت سیستم هوشمند سازی منازل در ایران

فناوری دیجیتال

کنترل هوشمند

به تازگی محصولی بسیار پیشرفته به نام NEEO برای هماهنگی‌ بین تمامی اجزای هوشمند خانه ساخته شده است که بسیار قدرتمند است. در حقیقت NEEO از یک قطعه هوشمند تشکیل شده است که بطور اتوماتیک ارتباط بین اجزا را از طریق سیستم های ارتباطی‌ مختلف ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۷۶۸۱۲۲
کنترل هوشمند

جام جم کلیک: تا کنون ابزارهای بسیار زیادی طراحی و ساخته شده اند که بصورت مجزا باعث هوشمند سازی قسمتی‌ از خانه شما شده اند. مثلاً وقتی‌ وارد خانه می شوید با یک کنترل، چراغ‌ها را روشن می کنید، پرده را کنار می زنید و یا در پارکینگ را باز می‌کنید. نکته اینجاست که کارایی این کنترل‌ها محدود است و برای ارتباط بین آنها تنها از یک پروتکل ارتباطی‌ استفاده می‌شود و محصولات محدودی را پوشش می دهد.

به تازگی محصولی بسیار پیشرفته به نام NEEO برای هماهنگی‌ بین تمامی اجزای هوشمند خانه ساخته شده است که بسیار قدرتمند است. در حقیقت NEEO از یک قطعه هوشمند تشکیل شده است که بطور اتوماتیک ارتباط بین اجزا را از طریق سیستم های ارتباطی‌ مختلف ایجاد می‌کند. NEEO شامل یک کنترل و قطعه ارتباطی‌ است تا شما بتوانید همه دستورها را از طریق آن منتقل کنید، البته با نصب نرم افزار مربوطه بر روی تلفن همراه خود همچنان می توانید دستورها را از این طریق نیز ارسال کنید.

این دستگاه دارای بانک اطلاعاتی‌ ۳۰،۰۰۰ دستگاه هوشمند است و تمامی پروتکل‌های ارتباطی را پوشش می دهد، Bluetooth 4. 0, Bluetooth BLE (low energy), Wi-Fi, 6LowPAN, ZigBee, Thread and Z-Wave از جمله این پروتکل‌ها هستند.

NEEO تا اواخر سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن بر اساس قابلیت های مختلف در نظر گرفته شده ، تغییر می‌کند و قیمت پایه آن از ۱۴۸ دلار شروع می‌شود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها