رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات گسترده پلیس مبارزه با موادمخدر تهران طی سه شب گذشته از متلاشی شدن 34 پاتوق سوداگران مواد افیونی و کشف 304 کیلو انواع مواد مخدرخبرداد.
کد خبر: ۷۶۸۰۷۹
متلاشی شدن 34 پاتوق سوداگران مواد افیونی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات گسترده پلیس مبارزه با موادمخدر تهران طی سه شب گذشته از متلاشی شدن 34 پاتوق سوداگران مواد افیونی و کشف 304 کیلو انواع مواد مخدرخبرداد.

سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به عملیات بزرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر طی سه شب گذشته در تهران، اظهار داشت: ماموران این پلیس طی سه ماه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی عاملان فروش مواد مخدر و 34 پاتوق آنها شدند.

وی افزود: در عملیات گسترده سه شب گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر به پاتوق های شناسایی شده در فرحزاد، پل مدیریت، دروازه غار و ...، 137 نفر دستگیر که از این تعداد 55 تن عامل فروش مواد به خرده فروشان بودند، دستگیر شدند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی، در این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر کشته و 4 نفر زخمی شدند؛ همچنین چند سلاح گرم، تعدادی قمه و پنجه بوکس نیز کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت از کشف 304 کیلو انواع مواد در این عملیات خبر داد و گفت :در این عملیات از سگ های مواد یاب نیز استفاده شد زیرا در کشف جاسازی های مواد در مکان های مختلف به پلیس کمک بسیاری کردند؛ در طول هفته آینده و تا پایان سال نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا این دستگیری‌ها ادامه پیدا کند.

ساجدی نیا از کشف 14 تن انواع موادمخدر و متلاشی شدن 71 باند قاچاق مواد در 11 ماهه امسال خبرداد و گفت: طی این مدت، 280 مرحله طرح دستگیری در حوزه موادمخدر از سوی پلیس تهران به اجرا در آمد که این عملیات ها تا پایان سال نیز ادامه دارد.

به گفته وی، این میزان دستگیری به غیر از دستگیری روزانه 120 الی 140 خرده فروش مواد مخدر است.

رئیس پلیس پایتخت ضمن اعلام آمادگی صد درصدی پلیس برای جمع آوری معتادان، خاطرنشان کرد: مسئولان امر در حوزه کمپ باید بتوانند محل نگهداری برای معتادان فراهم کنند و گرنه پلیس برای جمع آوری معتادان از سطح شهر مشکلی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها