پورشه به طور رسمی از اتومبیل موتورمیانی کایمن GT4 رونمایی کرد، اتومبیلی کوپه که بدون شک یکی از بهترین اتومبیل های کلاس سوپراسپرت‌ها به شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۶۷۹۹۱
پورشه کایمن ،اسب اصیل اشتوتگارت + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، قدرت پورشه کایمن GT4 به طور استاندارد توسط یک پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر خوابیده نصب شده بین دو محور جلو و عقب تامین می‌شود که با قدرت 385 اسب بخاری (283 کیلووات) خود در دور موتور 7400 دور بر دقیقه و کمک گرفتن از یک جعبه دنده شش سرعته دستی می‌تواند با مصرف سوخت 10.3 لیتری بنزین به صورت میانگین، حداقل شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 294 کیلومتر بر ساعتی را تنها با تولید 238 گرم گاز CO2 در هر کیلومتر، به ثبت برساند.

در طراحی خارجی کیمن GT4 نسبت به دیگر محصولات در محدوده کیمن هم تغییراتی صورت گرفته که شکاف جلویی درب صندوق جلو، آینه‌های کوچک‌تر و آیرودینامیکی‌تر، ورودی‌های هوای جدید رادیاتور در اطراف سپر و همچنین یک باله بزرگ عقب ثابت نصب شده بر روی درب موتور، بخشی از این تغییرات را شامل می ‌شوند.

در داخل اتومبیل هم اجزایی همچون غربیلک اسپرت فرمان، صندلی‌های ارگونومیک اسپرت راننده و شاگرد، پنل و دستگیره‌های داخلی درها و همچنین درب محفظه ذخیره سازی داشبورد توسط چرم با کیفیت آلکانترا روکش شده‌اند.


کمپانی پورشه اعلام کرده است که می توان پورشه کیمن GT4 را با برچسب قیمتی 85 هزار و 779 یورویی در آلمان و 84 هزار و 600 دلاری در آمریکا سفارش داد.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها