تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل تیم ملوان شکست خورد تا چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ تجربه کند. این دومین برد ملوان در لیگ برتر بود که باز هم مقابل پرسپولیس به دست آمد!
کد خبر: ۷۶۷۷۷۹
بدترین باخت پرسپولیس در لیگ برتر

در ادامه مسابقات روزپایانی از هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:05 امروز جمعه و در ورزشگاه آزادی تیم‌های پرسپولیس و ملوان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به اتمام رسید. پژمان نوری در دقیقه 17 برای ملوان گلزنی کرد. پرسپولیس هم در دقیقه 89 صاحب یک ضربه پنالتی شد که بازیکن خارجی پرسپولیس آنرا از دست داد.

پرسپولیس در حالی این مسابقه را آغاز کرد که «گابریل» بازیکن برزیلی برای اولین بار در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت و از اول برای پرسپولیس بازی کرد. در غیاب محمد نوری و هادی نوروزی، بازوبند کاپیتانی به محسن بنگر رسیده بود.

بازیکنان ملوان که در دقایق ابتدایی سرحال‌تر از پرسپولیسی‌ها نشان می‌دادند چندباری دروازه حریف را به صورت نه چندان خطرناک تهدید کردند ولی در نهایت روی شوت مازیار زارع از پشت محوطه جریمه و دفع ناقص سوشا مکانی، این پژمان نوری بود که در دقیقه 17 گل برتری ملوان را به ثمر رساند.

بعد از این گل تیم ملوان کمی عقب نشست و به ضد حملات دل بست. با این حال تلاش بازیکنان پرسپولیس برای جبران نتیجه چندان چنگی به دل نزد و اکثر پاس‌های بازیکنان این تیم به خاطر اشتباهات ساده از دست رفت تا بازی با همان یک گل به اتمام برسد.

پرسپولیس در این نیمه به خاطر مصدومیت محمدرضا خانزاده تعویض اجباری انجام داد و حمید علی عسگری به جای این بازیکن وارد زمین شد.

پرسپولیس - ملوان بندرانزلی - امید عالیشاه

در نیمه دوم، تیم پرسپولیس بازی هجومی را در دستور کارش قرار داده بود ولی بازی احساسی شاگردان حمید درخشان و اشتباهات مکرر آنها در کنار دفاع متراکم ملوان اجازه نفوذ به سرخپوشان نداد. پرسپولیس در این نیمه بیشتر به بازی کناره‌ها و سانتر از جناحین روی آورد ولی مدافعان ملوان روی ضربات ارسالی موفق‌تر بودند.

در دقیقه 57 حمید درخشان «تادئو» مهاجم برزیلی و ناکام خود را از زمین بیرون کشید و با فرستادن علی علیپور به داخل زمین قصد داشت قدرت هجومی تیمش را افزایش دهد. خطرناک‌ترین حمله پرسپولیس تا دقیقه 72 شوت امید عالیشاه بود که توسط دروازه بان ملوان به صورت ناقص دفع شد و علیپور هم در برگشت نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند.

بازی در 15 دقیقه انتهایی با ضد حملات ملوان هیجان بیشتری گرفت. ابتدا آبشک، بازیکن ملوان در دقیقه 76 یک موقعیت تک تک را مقابل دروازه پرسپولیس از دست داد و دو دقیقه بعد این اعتمادی بود که می‌توانست روی ضد حمله گل دوم ملوان را به ثمر برساند ولی این فرصت هم به خاطر کم بودن تعداد بازیکنان ملوان در محوطه جریمه پرسپولیس از دست رفت.

بهترین فرصت گلزنی پرسپولیس در دقیقه 88 به دست آمد. صادقی دروازه بان ملوان به خاطر خطا روی محسن بنگر از زمین مسابقه اخراج شد. چون ملوان سه تعویض خود را انجام داده بود، مازیار زارع لباس دروازه‌بان را پوشید و درون دروازه رفت تا مقابل ضربه پنالتی بایستد. با این حال «گابریل» بازیکن خارجی پرسپولیس نتوانست به خاطر عکس العمل مازیار زارع، پنالتی را گل کند.

پرسپولیس با این نتیجه چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ برتر تجربه کرد. نکته عجیب اینکه این دومین برد ملوان در این فصل از مسابقات لیگ برتر بود. اولین برد ملوان هم در بازی رفت مقابل پرسپولیس به دست آمده بود!

با این نتیجه پرسپولیس 22 امتیازی باقی ماند و با توجه به برد پدیده، به رده دهم جدول سقوط کرد. ملوان هم با این برد 15 امتیازی شد ولی در انتهای جدول باقی ماند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
۰
۰
افرین مازیار
بی سرزمین تر از باد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
۰
۰
مشكل پرسپولیس نه بازیكنه و نه مربی . مشكل توی ساختار این باشگاه هست . هركی انتقاد میكنه میارنش توی تیم . هرچند خودم یه پرسپولیسی بودم ولی امیدوارم این تیم بیافته لیگ یك تا شاید دوباره خودش رو از نو بسازه . دلم برای پرسپولیس واقعی خیلی تنگ شده

نیازمندی ها