با بهرام توکلی، نویسنده و کارگردان «من دیه‌گو مارادونا هستم»

توانایی بازیگر مهم است نه چهره بودنش

برنامه ششمین روز کاخ جشنواره

دیه‌گو مارادونا به برج میلاد می‌آید

در ششمین روز از جشنواره بین المللی فیلم فجر پنج فیلم «جای خالی»، «آزاد راه»، «ماهی سیاه کوچولو»، «من دیه گو مارادونا هستم» و «کوچه بی نام» برای اهالی رسانه اکران می شود.
کد خبر: ۷۶۷۶۸۴
دیه‌گو مارادونا به برج میلاد می‌آید

امروز جمعه هفدهم بهمن ماه ششمین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به شمار می رود. با توجه به اینکه در روزهای جمعه مراسم عبادی نماز جماعت در کشور برپا می شود، برنامه نمایش فیلم های سینمایی در کاخ جشنواره از ساعت 12:45 آغاز می شود.

در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر آثاری چون «جای خالی» کمیل سوهانی، «آزاد راه» به کارگردانی محسن خانجهانی، «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی، «من دیه گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی و «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی نمایش داده می شود.

فیلم آزادراه

«جای خالی» به کارگردانی کمیل سوهانی و «آزاد راه» به کارگردانی محسن خانجهانی مستندهایی هستند که امروز ساعت 12:45 در بخش سینما حقیقت به نمایش گذاشته می شوند.

«ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی نیز ساعت 15 با حضور در بخش نگاه نو برای اهالی رسانه اکران می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اگر ناگهان پرنده ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته هاست اما اگر پرنده ای پرید شاید پی دانه ای می رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته ها یورش می برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العمل شان را یکپارچه کرده اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می دانند. آنها آگاهی بر نشانه ها را طی آموختن «آیین دلاوری» زیست کرده و می دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

ماهی سیاه کوچولو

مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی ایفاگر نقش های اصلی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» هستند و بازیگرانی چون جمشید گرگین، یاسمن معاوی و قاسم یوردخانی نیز در این فیلم حضور دارند.

«من دیه گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی از جمله فیلم های بخش سودای سیمرغ است که ساعت 16:30 در برج میلاد اکران می شود، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می ریخت جلوش د بکش همه چیز و تا تهش می رفت، خودشو لوس نمی کرد… همه اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی تونست مرزشونو تشخیص بده...

من دیه گو مارادونا هستم

گلاب آدینه، سعید آقاخانی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، بابک حمیدیان، جمشید هاشم پور، صابر ابر، مهسا علافر، سارا بهرامی، پانته آ پناهی‌ها، سهی بانو ذوالقدر، علی استادی، میثاق زارع، سجاد تابش، محمد امیر مشهدی نصرالله و آوا حکانی به ایفای نقش می‌ پردازند.

آخرین فیلمی که در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره روی پرده می رود، «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی است، این فیلم نیز در بخش سودای سیمرغ در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد. «کوچه بی نام» ساعت 19 برای اهالی رسانه نمایش داده می شود.

فیلم سینمایی کوچه بی نام

این فیلم داستان دو خانواده است که در یکی از محله های جنوب شهر تهران زندگی می کنند و درگیر اتفاقاتی می شوند.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیرآقایی، باران کوثری، پانته آ بهرام، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، علیرضا استادی و ... اشاره کرد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها