محمدی از مشهد: من گوشی گلکسی S4 mini دارم. با این‌که آپدیت رسمی سامسونگ برای این گوشی عرضه شده، ولی به دلیل این‌که شنیدم برخی مشکلات مثل کاهش حافظه داخلی یا مشکل وای ـ فای و... بعد از آپدیت پیش می‌آید، می‌ترسم آپدیت کنم. آیا این مشکلات صحت دارد؟
کد خبر: ۷۶۷۶۲۴
پرسش و پاسخ: آپدیت گوشی اس4 مینی

محمدی از مشهد: من گوشی گلکسی S4 mini دارم. با این‌که آپدیت رسمی سامسونگ برای این گوشی عرضه شده، ولی به دلیل این‌که شنیدم برخی مشکلات مثل کاهش حافظه داخلی یا مشکل وای ـ فای و... بعد از آپدیت پیش می‌آید، می‌ترسم آپدیت کنم. آیا این مشکلات صحت دارد؟ اگر آپدیت کردم و مشکل داشت، آیا این امکان وجود دارد که دوباره به همان نسخه قبلی یعنی 4.2 برگردم؟

پاسخ کلیک: چنانچه آپدیت رسمی گوشی منتشر شده باشد، می‌توانید اطمینان داشته باشید آزمایش‌های بسیاری روی آن صورت گرفته و پس از تائید تمام تست‌ها نسخه به‌روزرسانی منتشر شده است. پس نباید فقط به شایعات توجه کرد، زیرا حتی در صورتی‌که پس از انتشار نسخه‌ به‌روزرسانی مشکلی روی دستگاه‌های کاربران مشاهده و گزارش شود، با اصلاحیه‌های بعدی این مشکلات رفع می‌شود.

پس توصیه می‌کنیم در صورتی‌که به‌روزرسانی رسمی دستگاه در دسترس است، دستگاه خود را به‌روز کنید. همواره این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که نصب نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید به راحتی نصب سیستم‌عامل ویندوز روی رایانه است. کافی است فایل نصب را در اختیار داشته باشید و با اتصال دستگاه به رایانه و اجرای نرم‌افزار موردنظر، هریک از رام‌های رسمی منتشر شده برای دستگاه را روی آن نصب کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها