فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن پناهگاه، ماندلا: در راه آزادی، شیر سنگی، تصویر گمشده، ‌بنی‌آدم اعضای یکدیگرند، تشریفات، معامله، گرگ‌های واشنگتن، پاییز گرم، ماه روی سکو، روزنامه دیواری و پسرک غاز چران امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۶۷۵۰۹
شبنم قلی‌خانی و سیروس گرجستانی در فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

شبکه یک

امروز: پناهگاه، ساعت 16‌‌/‌‌ ماندلا: در راه آزادی، ساعت 22 و 15 دقیقه

فردا: شیر سنگی، ساعت 14 و 50 دقیقه‌‌/‌‌ شیر سنگی، ساعت 14 و 50 دقیقه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «پناهگاه» به کارگردانی دانیل اسپینوزا، امروز ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. دنزل واشنگتن و رایان رینولدز در این فیلم بازی می‌کنند. فیلم سینمایی «ماندلا: در راه آزادی» به کارگردانی جاستین چادویک نیز ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک نمایش داده می‌شود. ادریس البا، نائومی هریس و تری فتو بازیگران این فیلم هستند. «ماندلا: در راه آزادی» محصول 2013 آفریقای جنوبی است.

فیلم سینمایی «شیر سنگی» ساخته مسعود جعفری‌جوزانی هم برای فردا ساعت 14 و 50 دقیقه در نظر گرفته شده است.

علی نصیریان، عزت‌الله انتظامی و ولی‌الله شیراندامی در فیلم سینمایی «شیرسنگی» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: بچه‌های محله گل‌ها، ساعت 9‌‌/‌‌ تصویر گمشده، ساعت 23 و 30 دقیقه

فردا: بنی‌آدم اعضای یکدیگرند، ساعت 9‌‌/‌‌ بازی مهره سفید، ساعت 17 و 30 دقیقه‌‌/‌‌ دست‌نوشته‌ها، ساعت 23 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی«بچه‌های محله گل‌ها» به کارگردانی داریوش ربیعی و تهیه‌کنندگی حسین مروی امروز ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود. در این فیلم مهدی فقیه، فرحناز منافی‌ظاهر، محرم رزاقی و مرتضی ذوالفقاری به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم تلویزیونی «تصویر گمشده» به کارگردانی امیر شهاب رضویان، امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی«بنی‌آدم اعضای یکدیگرند» به کارگردانی خسرو معصومی فردا ساعت 9 در قالب برنامه «سینما صبحانه» به مخاطبان شبکه دو ارائه می‌شود.

حسین محجوب، جمشید جهانزاده، جمال اجلالی، سیامک اطلسی و ناصر آقایی در این فیلم که از تولیدات سال 1392 مرکز سیما فیلم است، بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بازی مهره سفید» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی علیرضا ابوالقاسمی‌نژاد فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. پژمان بازغی، نفیسه روشن و کوروش تهامی بازیگران آن هستند.

فیلم سینمایی «دست‌نوشته‌ها» به کارگردانی مهرزاد مینویی هم فردا ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

جلیل فرجاد، امیر وطن زاد، منوره جوهری، شاپور بخشایی و محمدعلی گوهری در «دست نوشته ها» بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: تشریفات، ساعت 10 و 30 دقیقه

فردا: گمشدگان، ساعت 10 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «تشریفات» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و تهیه‌کنندگی رضا میرلوحی، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

این شبکه فیلم سینمایی «گمشدگان» به کارگردانی محمدرضا اعلامی را هم برای فردا ساعت 10 و 30 دقیقه در نظر گرفته است. کیهان ملکی، شبنم قلی‌خانی و رضا توکلی در این فیلم به تهیه‌کنندگی بهروز خوش‌رزم بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: معامله، ساعت 15

فردا: گرگ‌های واشنگتن، ساعت 12‌/‌ معادله تابستانی، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی«معامله» به‌کارگردانی هاروی کان، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود. کریستیان اسلیتر و سلما بلیر در آن بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «گرگ‌های واشنگتن» به کارگردانی ماریو باروسو، فردا ساعت 12 از شبکه چهار نمایش داده می‌شود. خاویر باردم، ادوارد فرناندز و ارنستو آلتریو در این فیلم اسپانیایی بازی کرده‌اند.

همچنین فیلم سینمایی «معادله تابستانی» به کارگردانی هیروشی نیشیتانی و با بازیجون فوبوکی و ماساهارو فوکویاما، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» به مخاطبان این شبکه ارائه می‌شود.

شبکه پنج

امروز: پاییز گرم، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: پلکان، ساعت 13 و 30 دقیقه

انیمیشن «پاییز گرم» به کارگردانی علیرضا اخباری، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود و فیلم سینمایی «پلکان» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر نیز فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. علی عمرانی، آشا محرابی، خسرو احمدی و سینا رازانی گروه بازیگری آن را تشکیل می‌دهند.

شبکه شما

امروز: هامین، ساعت 23

فردا: ماه از روی سکو، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «هامین» به کارگردانی افشین علیزاده امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم از تولیدات سال 1390 مرکز سیستان و بلوچستان در ژانر اجتماعی و سیاسی تولید شده است.

فیلم تلویزیونی «ماه از روی سکو» فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

محمد صادقی، محمد کاسبی، سیروس گرجستانی، مهدی امینی‌خواه و کوروش تهامی در این فیلم به تهیه‌کنندگی کامران پاک‌منش تولید مرکز کیش بازی کرده‌اند.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «روزنامه دیواری» به کارگردانی خسرو معصومی، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش پخش می‌شود.

مریم کاظمی، مریم بوبانی، جمشید جهانزاده و کامران فیوضات در فیلم تلویزیونی «روزنامه دیواری» محصول سیما فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه پویا

انیمیشن «پرواز» امروز ساعت 20 از شبکه پویا به نمایش درمی‌آید. این شبکه انیمیشن «پسرک غازچران» را برای فردا ساعت 20 در نظر گرفته است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ویلی ونک وکارخانه شکلات‌سازی»، «کلک در کلک»، «زندگی» و «مرد خشمگین» نیز فردا ساعت 14، 17، 20 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها