در سری دوم سریال بیقرار رعنا (لاله اسکندری) با ماجراهای جدید روبه‌رو می شود

پلیس‌بازی داریوش کاردان در«بیقرار»

داریوش کاردان در نقش سرهنگ و شقایق فراهانی در نقش زنی خلافکار مقابل دوربین سریال بیقرار رفتند. این سریال را فلورا سام کارگردانی می‌کند. سری اول بیقرار سال گذشته از شبکه یک پخش شد.
کد خبر: ۷۶۷۳۶۹
پلیس‌بازی داریوش کاردان در«بیقرار»

داریوش کاردان که ماه رمضان امسال با برنامه شهر باران مهمان خانه‌ها بود و در ایام دفاع مقدس هم نقش مشتی را در سریال تلویزیونی 39 هفته بازی کرده، این روزها نقش سرهنگ را در سری دوم سریال بیقرار تجربه می‌کند که دنبال خلافکاران است. کاردان اولین بار است که بازی در نقش سرهنگ را تجربه می‌کند. کاردان تاکنون نقش‌های طبیب کاشان، روحانی و جوانشیر را در سریال‌های نردبام آسمان، سقوط یک فرشته و کلاه پهلوی بازی کرده است. او در سریال معمای شاه هم نقش امیرعباس هویدا را بازی می‌کند.

به گزارش جام‌جم، گروه سازنده سریال بیقرار 2 این روزها مشغول ضبط صحنه‌های حادثه‌ای هستند. در این صحنه‌ها رضا اخلاقی در نقش سروان دلیری (دستیار سرهنگ)، شقایق فراهانی در نقش مینا و زهرا سعیدی در نقش مادر سهیلا حضور دارند.

شقایق فراهانی نقش زن خلافکاری به نام مینا را بازی می‌کند که وارد ماجرای بچه‌دزدی می‌شود. او پیش از این در سریال انقلاب زیبا بازی کرده بود و این روزها در سریال قورباغه و قناری هم به کارگردانی مهدی فخیم زاده که برای نوروز شبکه یک آماده می‌شود، نقش زنی به نام سهیلا را بازی می‌کند که یک زن سنتی و اصیل است که عاشق همسر و خانواده‌اش است.

در سریال بیقرار او نقش همسر شاهین، برادر رامین (کامران تفتی) را بازی می‌کند. هنوز بازیگر شاهین مشخص نشده و به زودی انتخاب می‌شود.

ابتدا قرار بود نقش شاهین را کامبیز دیرباز بازی کند که بازی‌اش در این سریال منتفی شد. کورش تهامی دیگر بازیگر این سریال بود که او هم قرار بود نقش سرهنگ صبا را بازی کند که داریوش کاردان جایگزین او شد.

به گفته عباس دقاقی مدیر تولید، تصویربرداری این سریال به نیمه رسیده و همزمان تدوین هم انجام می‌شود که روزبه کلباسی آن را انجام می‌دهد و امید کرامتی موسیقی متن این سریال را می‌سازد.

بعد از ضبط صحنه‌های حادثه‌ای قرار است لوکیشن‌های داخلی تصویربرداری شود که در این لوکیشن‌ها لاله اسکندری در نقش رعنا و مریم امیرجلالی در نقش عصمت کارگر مسافرخانه بازی می‌کنند.

به گفته مدیر تولید بیقرار، تصویربرداری این سریال طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا اردیبهشت طول می‌کشد و گروه بعد از ایام عید برای ضبط بقیه صحنه‌های این سریال راهی مشهد و پاریس می‌‌شوند. در این سریال پژمان بازغی هم حضور دارد که این روزها نقش تیرداد را در سریال گذر از رنج‌ها بازی می‌کند. او در سریال بیقرار 2 نقش خسرو را بازی می‌کند که ابتدا مخاطب فکر می‌کند جزو شخصیت‌های مثبت قصه است، اما بعد از مدتی متوجه می‌شود او خلافکار است.

در سری اول سریال بیقرار، زندگی زنی به نام رعنا روایت شد که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است.

او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال فرزند خود که هنگام دستگیری یکماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکش که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و متوجه می‌شود فرزندش در خانواده یک پزشک زندگی می‌کند.

در این سریال اسماعیل خلج در نقش پدر دکتر فروهر (محمد صادقی) بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به محمدرضا شریفی‌نیا (احمد پدر رعنا)، سارا خوئینی‌ها (سهیلا)، امیرحسین صدیق، مریم بوبانی (شوکت همسایه احمد)، سولماز آقمقانی، شیوا خسرومهر، غلامرضا رمضانی‌فر، کاوه آشنا و فاطمه دقاقی (هانیه دختر رعنا) اشاره کرد.

برخی از عوامل سازنده بیقرار عبارتند از تهیه کنندگان: مجید اوجی و محمد علی تفکر، مدیر تصویربرداری محسن فلاحی، مدیر صدابرداری محمد علیزاده، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان مسعود حقی، طراحان گریم احسان روناسی و شیوا پاک‌نیت، طراح صحنه و لباس حدیث حسنوند، مشاور رسانه‌ای امین اعتمادی، منشی‌صحنه مهین شهبازی، مدیر تدارکات حسین لنجابی و عکاس زهرا محمدزاده.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها