رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای محدودیت ترافیکی در روز برگزاری مراسم استقبال از رییس جمهور در شهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۷۷۰
محدودیت های ترافیکی استقبال از رییس جمهور در اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ حسین غلامی گفت: باتوجه به اینکه ریاست جمهوری در روز چهارشنبه 15 بهمن ماه در میدان امام (ره) اصفهان به ایراد سخنرانی می پردازند به همین منظور و برای رفاه حال شهروندان برای شرکت در مراسم مذکور محدودیت های ترافیکی به صورت مقطعی در نقاط منتهی به میدان امام (ره) به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: براین اساس تردد تمامی خودروها از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه تا پایان مراسم در مسیر چهارراه شکر شکن به سمت میدان امام (ره)، کوچه های فرعی منتهی به میدان امام(ره)، خیابان فرشادی، چهارراه فلسطین به سمت خیابان استانداری، خیابان استانداری، تقاطع بهشتی نژاد و میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان سپاه ممنوع است.

این مقام مسئول با بیان اینکه محدودیت های مذکور به صورت مقطعی بوده و فقط تا پایان مراسم سخنرانی ریاست جمهوری در میدان امام (ره) اصفهان اجرا می شود، گفت: از تمامی رانندگان انتظار داریم با ماموران پلیس راهور در این روز همکاری کرده و در زمان اجرای طرح از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها