نسخه جدید پژو RCZ R در نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه واقع در شهر ورونا ایتالیا معرفی شد. شاید با خود بگویید که یک خودروی چهارچرخ در نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخ‌ها چه می‌خواهد، ولی خوب است بدانید که این خودروی اسپرت فرانسوی تحت عنوان «RCZ R Bimota» حاصل همکاری بین پژو و شرکت موتورسیکلت سازی معروف ایتالیایی یعنی بیموتا است.
کد خبر: ۷۶۶۶۴۴
نسخه جدید پژو RCZ R رونمایی شد + عکس

از نظر فنی، پیشرانه پژو RCZ R بیموتا بروزرسانی شده که در زیر کاپوت آن یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر بنزینی نصب شده که حاصل احتراق مخلوط سوخت و هوا در سیلندر آن، قدرت موتور 300 اسب بخاری است که نسبت به نسخه استاندارد افزایش 34 اسب بخاری قدرت را به لطف یک سیستم اگزوز سفارشی با یک دریچه بای پس جدید برای توربوشارژر، تجربه کرده است.

در محصول جدید پژو و بیموتا، تغییراتی فراتر از موتور هم وجود دارد که به عنوان مثال می‌توان به سیستم ترمز قدرتمندتر چهار پیستونه کالیپراسیون شده با دیسک 380 میلی متری اشاره کرد.

دیگر مزایای خوب همکاری میان پژو و بیموتا در شکل گیری مدل جدید RCZ R هم کاهش ارتفاع 10 میلی متری به لطف سیستم تعلیق جدید آن است.

در رنگ آمیزی بصری چهره هم بیموتا عناصر طراحی دوچرخه‌های خود را قرض گرفته و با ترکیب سه رنگ سیاه و سفید و قرمز باهم، طرحی شگفت آور و منحصر به فرد را بر روی RCZ R نقاشی کرده که چراغ‌های جلو با پس زمینه مشکی و رینگ‌های آلیاژی مشکی رنگ چرخ‌ها، نقش مکمل بی‌نظیری را بازی کرده‌اند.

فضای داخلی کابین به خصوص مجموعه داشبورد و فرمان هم کاملا با چرم آلکانترا پوشیده شده و توسط دوخت‌های مرئی قرمز رنگ به یکدیگر متصل شده‌اند که جوی کاملا اسپرت را در فضای داخلی کابین حاکم کرده‌اند.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها