جعفر مصطفوی از بندرعباس: مادر بورد رایانه من ایسوس مدل H61M-A/USB است. درون پک مادربورد، دی.وی.دی آنتی‌ویروس نورتون هم گذاشته شده است. این آنتی‌ویروس بعد از نصب فقط یک ماه فعال است و بعد از آن مرتب پیغام می‌دهد product key را وارد کنید، در حالی‌که در راهنمای سایت نوشته شده همراه با محصول خریده شده product key نیز موجود است.
کد خبر: ۷۶۶۶۳۳
پرسش و پاسخ: برنامه‌های اورجینال همراه قطعات سخت‌افزاری

جعفر مصطفوی از بندرعباس: مادر بورد رایانه من ایسوس مدل H61M-A/USB است. درون پک مادربورد، دی.وی.دی آنتی‌ویروس نورتون هم گذاشته شده است. این آنتی‌ویروس بعد از نصب فقط یک ماه فعال است و بعد از آن مرتب پیغام می‌دهد product key را وارد کنید، در حالی‌که در راهنمای سایت نوشته شده همراه با محصول خریده شده product key نیز موجود است، اما هرچه گشتم آن را پیدا نکردم.

پاسخ کلیک: توجه داشته باشید در برخی محصولات می‌توانید از نسخه نمایشی نرم‌افزار نورتون استفاده کنید و همیشه همراه بودن این آنتی‌ویروس به معنای داشتن کد فعال‌سازی نیست.

اگر مطمئن هستید این محصول، نسخه‌ای از آنتی‌ویروس نورتون به‌صورت رایگان با مدت زمان استفاده بیش از 30 روز است، ‌باید کد فعال‌سازی را در جعبه مادربورد یا روی دیسک نصب نرم‌افزار جستجو کنید.

ممکن است پشت جعبه، روی دیسک نصب نرم‌افزار یا حتی به‌صورت کارتی مجزا داخل جعبه مادربورد این کد حک شده باشد. این نرم‌افزار سریال فعال‌سازی را فقط به این روش در محصولاتی که حالت از پیش نصب شده ندارند، در اختیار شما قرار می‌دهد.

به‌عنوان مثال ویندوزهای نصب شده روی لپ‌تاپ‌ها ممکن است نسخه فعال‌سازی شده نورتون را نیز نصب داشته باشند.

چنانچه موفق به یافتن کدفعال‌سازی نشدید، پیشنهاد می‌کنیم با شرکت گارانتی‌کننده مادربورد تماس گرفته و جزئیات را جویا شوید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
فرنام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۰
۰
دو سوال در مورد ویندوز 10 مایكروسافت داشتم:
1-آیا پیش نمایش ویندوز 10 كه مایكروسافت خودش رو سایت قرار داده اورجینال هست؟من از خود سایت مایكرو سافت دانلود كردم ولی بعد از نصب در پایین صفحه دسكتاپ نوشته شده:Windows 10 Technical Preview Evaluation copy.build 9926
2-منوی استارت ویندوز 10 هرچه رویش كلیك میكنم باز نمیشود.علتش چیست؟
فرنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۰
۰
حالا كه این ویندوز كه اورجینال است آیا محدودیتی در تعداد دفعات نصبش وجود دارد؟
فرنام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
۰
۰
درود, دو سوال دیگر در مورد این ویندوز داشتم:
1-آیا وقتی مایكرو سافت این نسخه از ویندوز را به طور رسمی برای فروش انتشار بدهد دیگر نسخه پیش نمایش اعتباری ندارد و برایش بروزرسانی منتشر نمیشود؟
2-چرا هنگام نصب ویندوز یك حساب مدیر بوجود می آید كه به هیچ وجه قابل حذف نمیباشد اما نمیتوان از طریق آن حساب منوی استارت را باز كرد اما وقتی حساب دیگری از نوع مدیر میسازیم میتوان از طریق آن میتوان منوی استارت را باز كرد و قابل حذف بوسیله ی حساب مدیر اولیه هست؟
فرنام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
۰
۰
سلام،جواب سوالی كه در نظر قبلی مطرح كردم چیست؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها