فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

موشک‌های ما کاملاً ایرانی هستند

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه مطرح کرد

زمینگیر شدن رژیم صهیونیستی و داعش با تجهیزات ایرانی

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: ایران با صدور تکنولوژی ساخت موشک و سایر تجهیزات به کشورهایی مثل سوریه، عراق، فلسطین و حزب‌الله لبنان کمک کرد تا آنها توانستند مقابل رژیم صهیونیستی، داعش و سایر گروهک‌های تکفیری ایستاده و آنها را زمین‌گیر کنند.
کد خبر: ۷۶۶۳۶۲
زمینگیر شدن رژیم صهیونیستی و داعش با تجهیزات ایرانی

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با سربازان وظیفه فارغ‌‌التحصیل رشته‌های مختلف در سطح کارشناسی ارشد و دکترا که آموزش عمومی سربازی خود را در آموزشگاه شهید مدرس می‌گذرانند دیدار و گفتگو کرد.

حاجی زاده با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را ثمره تقدیم دهها هزار شهید دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دربردارنده، دستاوردهایی برای جمهوری اسلامی ایران، منطقه و جهان اسلام بود و این پیروزی، امنیت‌ را در حوزه‌های مختلف به ارمغان آورد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه امنیت را به دو گروه امنیت وارداتی و امنیت بومی تقسیم ‌بندی کرد و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برخوردار از این امنیت بومی و داخلی است، گفت: ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و توان دفاعی در زمینه‌های نظامی و خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی به امنیت داخلی و بومی دست یافته است؛ در حالیکه قبل از پیروزی انقلاب در زمینه‌ هوایی، زمینی و دریایی کاملاً وابسته به کشورهای غربی و آمریکا بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کشورهای منطقه از امنیت بومی برخوردار نبوده و در راستای ایجاد امنیت، نیازمند خرید تجهیزات دفاعی هستند، اما به فضل الهی امروز تمامی تجهیزات دفاعی ما داخلی بوده و توسط جوانان برومند، ولایی و خلاق کشورمان تولید می‌شود.

حاجی زاده با بیان اینکه توانمندی ایران اسلامی در تولید تجهیزات نظامی و دفاعی به جایی رسیده که آن را به کشورهای دوست و همسایه از قبیل عراق، سوریه، حزب‌الله لبنان صادر می‌کنیم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با صدور تکنولوژی ساخت موشک و سایر تجهیزات به کشورهایی مثل سوریه، عراق، فلسطین و حزب‌الله لبنان کمک کرد تا آنها توانستند مقابل رژیم صهیونیستی، داعش و سایر گروهک‌های تکفیری ایستاده و آنها را زمین‌گیر کنند.

وی در ادامه به فرهنگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آنچه که تا امروز توسعه پیدا کرده و دستاوردهای زیادی را به ارمغان آورده، همین فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ جهادی بوده است.

حاجی زاده به داشتن پشتوانه قوی در مذاکرات اشاره کرد و افزود: در مذاکرات باید به داشته‌های خود که با تلاش و کوشش همین جوانان بدست آمده توجه کنیم و آنها را پشتوانه خود بدانیم.

وی افزود: تاکنون هرچه بدست آورده‌ایم ثمره مقاومت، ایستادگی و عزتی بوده است که توسط انقلاب اسلامی بدست آمده است.

حاجی زاده در ادامه با اشاره به تجهیزات تولیدی نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در زمینه‌ صنایع موشکی به مرحله‌ای رسیده که قادر است انواع موشکهای کوتاه‌برد و میان برد را بصورت انبوه تولید کند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تجهیزات و توانمندی راداری و شناسایی کاملاً به مرحله خودکفایی رسیده‌ایم و قادریم دشمنان را در آسمان تا دورترین نقطه، شناسایی و مورد هدف قرار دهیم که از نمونه‌های بارز آن می توان به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین هرمس رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

حاجی زاده در پایان با اشاره به ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین گفت: نیروی هوافضای سپاه در ساخت و تولید پهپادها به خودکفایی رسیده و تکنولوژی ساخت پهپاد و محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر کرده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها