مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از کامل شدن راه اندازی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در کشور در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۱۷۵
اتمام راه اندازی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دهه فجر

به گزارش جام جم کلیک: 'کاظم ابراهیمی صدرآبادی' عصر یکشنبه در مراسم افتتاح 123 طرح مخابراتی در گیلان افزود: با اجرای این طرح، اینترنت تلفن های همراه از کیفیت و سرعت مناسبی برخوردار خواهد شد

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح سرعت اینترنت تلفن های همراه از 64 کیلو بایت به بیش از دو مگابایت افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزایش پهنای باند و قطع نشدن سرویس های خدماتی را از دیگر مزایای اجرای این طرح ذکر کرد.

وی رویکرد شرکت مخابرات ایران را در بخش تلفن های ثابت حرکت به سمت نصب و راه اندازی نسل های جدید اینترنت پروتکل (IP) عنوان و تصریح کرد: سیستم های مخابراتی تلفن ثابت امکان ارائه خدمات مختلف ارزش افزوده را فراهم می کنند.

ابراهیمی صدرآبادی با اشاره به اینکه در آینده مخابرات فقط به معنای تلفن نخواهد بود، خاطر نشان کرد: امور بانکی، بهداشت از راه دور، آموزش از راه دور و ویدیو کنفرانس ها از جمله خدماتی هستند که از طریق شرکت مخابرات ارائه می شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه ارتباطات یادآور شد: با وجود تحریم های ظالمانه، بهترین تجهیزات را در کشور نصب و راه اندازی کرده ایم و بر این باوریم که شایستگی مردم ایران اسلامی بیش از اینهاست.

بهره برداری از سه هزار و 888 پروژه مخابراتی در کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه سخنانش؛ از بهره برداری از سه هزار و 888 پروژه مخابراتی با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال در کشور خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های جدید مخابراتی در کشور گفت: با اجرای طرح همکدسازی، درآمد شرکت مخابرات ایران به شدت کاهش یافته که برای اجرای طرح های جدید باید تعرفه ها بهینه شود تا از امکان درآمد مناسب به ازای سرویس، بتوانیم توسعه مناسبی در زمینه مخابرات ایجاد کنیم.

ابراهیمی صدرآبادی با بیان اینکه بیشتر خواسته های مردم توجه به کیفیت و پشتیبانی است، گفت: در حال حاضر وضعیت سرویس دهی کنونی را قبول نداریم از این رو، باید تلاش کنیم سیستم ها را به روز کرده و توسعه دهیم تا مشکلات کیفیت پایین و قطعی سرویس رفع شود.

وی یادآور شد: ما دانش و متخصصان مجربی داریم که می توانیم با برنامه ریزی های جدی و کلان، به اهداف مورد نظر دست یابیم.

به گزارش جام جم کلیک، 123 پروژه مخابراتی با اعتباری حدود 340 میلیارد ریال اعتبار، عصر امروز (یکشنبه) در گیلان به بهره برداری رسید.

نصب و راه اندازی رادیوهای سایت های نسل سوم، راه اندازی سایت های BTS تلفن همراه برای توسعه شبکه، پروژه تلفن ثابت مسکن مهر، راه اندازی فاز 3 مرکز عملیات شبکه(NOC) تعویض و راه اندازی سوئیچ ها و نیز نصب و راه اندازی تجهیزات ADSL از مهمترین این پروژه ها بود.

همچنین به مناسبت دهه فجر، واگذاری تلفن ثابت مسکن مهر در شهرهای رشت، املش، رودسر، کلاچای، رضوانشهر و لنگرود با اعتباری حدود 147 میلیارد ریال آغاز شد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها