نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده ایران در تلاش است تا در بلندی‌های جولان جبهه جدیدی علیه اسرائیل باز کند.
کد خبر: ۷۶۶۱۵۶
جولان، جبهه جدید علیه اسرائیل

به گزارش فارس، اوفیر گندلمن، سخنگوی نتانیاهو دیروز از قول نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است: «اسرائیل از جبهه‌های بسیاری تهدید می‌شود. چند روز قبل شاهد عملیات عناصر تروریستی در مرزهای جنوبی در صحرای سینا بودیم. همچنین شاهد بودیم ایران علاوه بر جبهه‌ای که در جنوب لبنان فعال کرده، در تلاش است در بلندی‌های جولان جبهه جدیدی علیه ما باز کند.»

پیگیری «رفع حصر» تکذیب شد

در پی گزارش رسانه‌های وابسته به بیگانگان درباره جلسات شورای عالی امنیت ملی، کیوان خسروی سخنگوی این شورا با تاکید بر محرمانه بودن دستور جلسات شورای عالی امنیت ملی گفت: تنها مرجع منتشر کننده مصوبات و تصمیمات شورای عالی امنیت ملی، دبیرخانه این شوراست.

پیش از این سایت سحام‌نیوز مدعی شده بود، روحانی در جلسه شورای عالی امنیت ملی، پس از ایراد سخنانی در مخالفت با حصر نامزدهای معترض انتخابات 88، از علی شمخانی دبیر این شورا می‌خواهد تا موضوع رفع حصر در دستور جلسه شورا در دو هفته آینده قرار گیرد.

مدیرمسئول «ستاره صبح» مجرم شناخته شد

در جلسه دیروز دادگاه مطبوعات، علی صالح‌آبادی مدیرمسئول هفته‌نامه ستاره صبح بر اساس آرای اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد.

به گزارش فارس، او به اتهام توهین به مقامات کشور مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

همچنین بر اساس آرای اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات، در همین جلسه مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق و کاوه اشتهاردی، مدیرمسئول پیشین روزنامه ایران مجرم شناخته نشدند.

یک ماهواره ایرانی به فضا پرتاب می‌شود

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌‌جمهور در گفت‌وگو با نسیم، گفت طی چند روز آینده یک ماهواره به فضا پرتاب می‌شود که جزئیات این پرتاب بعدا اعلام می‌شود. او درخصوص آخرین وضع سازمان فضایی نیز گفت: موضوع سازمان فضایی و ایجاد مرکز ملی فضایی در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه در این معاونت برگزار می‌شود، بررسی خواهد شد.

تحریم‌های جدید برای شکست مذاکرات

پل پیلار، تحلیلگر پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اذعان کرد که مساله افزایش تحریم‌ها علیه ایران به بهانه افزایش قدرت چانه‌زنی آمریکا در مذاکرات پوششی برای به شکست کشاندن مذاکرات هسته‌ای است.

او به مهر گفته است: آنهایی که به دنبال اعمال تحریم جدید علیه ایران هستند، می‌خواهند مذاکرات را از بین ببرند، زیرا آنها هیچ‌ توافقی را با ایران نمی‌خواهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها