نمایش رادیویی ساختمان 127 به کارگردانی رضا عمرانی امشب از رادیو نمایش پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش درباره زن کارگری است که به جرم قتل به زندان می‌افتد و نویسندگی آن را ملیحه مرادی‌جعفری برعهده داشته است. فریبا متخصص، فریبا طاهری، رویا فلاحی و محمد عمرانی از بازیگران این نمایش هستند که به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۶۶۰۹۱

رسانه‌ها و انقلاب در افق روشن

برنامه افق روشن رادیو سلامت امروز به موضوع نقش رسانه‌ها در الگوسازی انقلاب اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه سلامت اجتماعی است که از ساعت 9 و 5 دقیقه با حضور محمد امامی، کارشناس حوزه فرهنگ و رسانه و علیرضا دباغ، کارشناس رسانه و استاد دانشگاه صداوسیما به موضوع نقش رسانه‌ها در الگوسازی جشن انقلاب اختصاص دارد. همچنین برنامه پلاک 57 با موضوع نقش رهبری در هدایت انقلاب امروز ساعت 8 و 40 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

سازها در رادیو فرهنگ کوک می‌شود

سازهایی که برای وطن کوک شد امروز ساعت 10 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.این برنامه به معرفی و بررسی آثار موسیقایی می‌پردازد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تولید شده است. برنامه راویان فجر هم امروز ساعت 13 و 45 دقیقه از این شبکه رادیویی پخش می‌شود و به وقایع‌نگاری انقلاب اسلامی از ورود حضرت امام خمینی(ره) به تهران اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها