عوامل «ناهید» پیش از نمایش فیلم از خالی بودن سالن همایش‌های برج میلاد گله کردند و این در حالی است که هنرمندان بسیاری از جمله پرستویی، مهتاب کرامتی، هانیه توسلی در سالن حضور داشتند.
کد خبر: ۷۶۶۰۱۸
سلفی عوامل فیلم «ناهید» با خبرنگاران/ عکس

عوامل فیلم ناهید که برای اکران این فیلم در کاخ جشنواره حضور پیدا کرده بودند قبل از شروع فیلم این عکس سلفی دسته جمعی را در کنار اهالی رسانه و تماشاگران فیلمشان انداختند که پژمان بازغی آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

آیدا پناهنده کارگردان این فیلم در ابتدا با گلایه از نمایش این فیلم در نوبت‌های اول گفت: نمی دانم که چرا باید ما در نوبت نمایش اول فیلم قرار بگیریم و شاید به همین دلیل سالن خالی است.

بیژن امکانیان بازیگر این فیلم نیز در سخنانش اظهار کرد: قرار گرفتن در نوبت اول نمایش فیلم معمولاً اشکالاتی را در بخش نور، صدا و تصویر ایجاد می کند و ما از این بابت نگران هستیم که این اول بودن در نمایش فیلم آن را دچار خدشه کند ولی امیدواریم که این بار اول بودن معنی خوبی داشته باشد.

نوید محمدزاده دیگر بازیگر فیلم «ناهید» نیز ابراز امیدواری کرد که مخاطبان این فیلم را دوست باشند و پژمان بازغی هم از تماشاگران و اهالی رسانه خواست تا اگر حتی فیلم را هم دوست نداشتند، اما به احترام دیگران، تلفن های همراه خود را خاموش کنند و سالن سینما را تا پایان فیلم ترک نکنند.

تنور جشنواره فیلم فجر امسال با نمایش فیلم «ناهید» داغ شده است و هنرمندان بسیاری برای دیدن این فیلم به سالن همایش های برج میلاد آمده اند.

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، هانیه توسلی، رضا یزدانی، علی اوجی، پژمان بازغی، مستانه مهاجر، آزاده صمدی، آزاده نامداری، مژده لواسانی، منصور ضابطیان، احسان کرمی، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، بهرنگ علوی و.... از جمله هنرمندانی هستند که برای تماشای فیلم آمده‌اند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها