جام جم ورزشی: او ملکه بی چون و چرای تنیس جهان است. سره نا ویلیامز با قهرمانی در اوپن استرالیا به یکه تازی خود در تنیس زنان جهان ادامه داد.
کد خبر: ۷۶۵۸۴۰
سره نا، دختری که از زیبایی شاراپووا سبقت گرفت

به گزارش جام جم ورزشی ، روز گذشته سره نا ویلیامز با برتری مقابل ماریا شاراپووای روسی به عنوان قهرمانی رقابت های تنیس آزاد استرالیا دست یافت. او در سه ست پیاپی اصلی ترین رقیب خود در تمام این سال ها را شکست داد تا به مقام قهرمانی برسد. این ششمین قهرمانی ویلیامز در اوپن استرالیا محسوب می شد و نوزدهمین قهرمانی او در مجموع گراند اسلم های تنیس جهان بود. البته سره نای 33 ساله مسن ترین قهرمان تاریخ این رقابت ها نیز لقب گرفت.

گذر از یک نام جذاب

ویلیامز از ماریا شاراپووا تنیسور بهتری است. او قدرت بیشتری دارد و افتخاراتش نیز بیشتر است اما گاهی اوقات زیر سایه این رقیب روسی خود قرار می گیرد و دلیل آن چیزی نیست جز زیبایی مسحور کننده ماریا شاراپووا که نظر تمام کمپانی تبلیغاتی را به خود جلب کرده است. اما ویلیامز 33 ساله در میدان مسابقه برتری خود را به شاراپووا نشان داد و ثابت کرد حتی زیبایی و دیگر جذابیت های بصری هم نمی تواند از او عبور کند. این تنیسور سیاه پوست هرگز به اندازه شاراپووا محبوبیت نداشت اما در مقابل سعی کرد با ثروتی که از راه تنیس به دست می آورد برای خود خط تولید پوشاک راه بیاندازد و در زمینه مد فعالیت داشته باشد. او در این راه از ونوس خواهر خود کمک زیادی گرفت و اکنون در این زمینه به یک برند معتبر تبدیل شده است.

100 میلیون دلار ثروت

ویلیامز ثروتمندتر از آنچه که به نظر می رسد هست. او با کوهی از قهرمانی جوایز نقدی کلانی را از تورنمنت های مختلف دریافت کرد تا اکنون 100 میلیون دلار ثروت داشته باشد. البته بالاتر از او ماریا شاراپووا قرار دارد که بخش زیادی از ثروت خود را با حضور در دنیای تبلیغات به دست آورده است. ویلیامز ثروتی دارد که سال به سال در حال افزایش است. با احتساب اینکه او حداقل دو سال دیگر تنیس بازی می کند باید گفت در سال های آینده بیش از 20 میلیون دلار به ثروت او افزوده خواهد شد. به این مبلغ باید درآمدهای غیر ورزشی او را هم اضافه کرد. او یکی از موفق ترین زنان ایالات متحده آمریکا محسوب می شود.

سره نا ازدواج می کند؟

سره نا هم اکنون 33 سال دارد و هنوز مجرد است. مدتی پیش در رسانه های عامه پسند آمریکایی اخبار زیادی درباره ازدواج او به گوش می رسید و اینکه او به طور پنهانی ازدواج کرده است اما تمام این اخبار تکذیب شد. اما سره نا می گوید دوست دارد ازدواج کند و تشکیل خانواده بدهد. اما اینکه چه زمانی خود ویلیامز بهتر از هر فرد دیگری می داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها